(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Notalarıma Aşk Değmiş şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Notalarıma Aşk Değmiş şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sessizlik bazen ne kadar çok sesmiş.... altı milyar insanın hiçbirinin parmak izi diğerine uymazmış. Sadece ikizlerin parmak izleri aynı olurmuş. sessizlik de öyle. sadece ruh ikizlerinin sessizlikleri birbirlerine benzermiş.
öpmekse: sessiz dille de sarhoş dille de öpülmek çok güzel olmalı kanımca....
o yasaklayıcıları yiyip bitiren de bu işte :) Her şeyi yasaklamayı beceriyorlar da, hayallere gem vuramıyorlar. Hayaller bep dört nala yol almakta. Bir de hayallerde ne güzel şeylerin yaşandığını bilseler var ya ? Çıldırırlar !
o yasaklayıcıları yiyip bitiren de bu işte :) Her şeyi yasaklamayı beceriyorlar da, hayallere gem vuramıyorlar. Hayaller bep dört nala yol almakta. Bir de hayallerde ne güzel şeylerin yaşandığını bilseler var ya ? Çıldırırlar !
I ı o öğle değil Kadını ulu orta öpersen olan var olmayan var:) Canı çekerse:) bir yeri şişebilir bir adamın bir kadının:) Kadını ulu orta dövmek dehşetli bir ayıp. Kadını ulu orta öpmek dayanamamıştır garip:)
hic ayılma şiirden...