(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nida-i Bülbül şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nida-i Bülbül şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiirin solmayan yüzü ve asla da sonlanmayacak bir çağrı. etkin kaleme ve duygu yüklü yüreğe tebriklerimle ve nihayetinde naif bir sunumu duyguların. sevgilerimle sevgili Nezahat Hanım.
sevgili Nezahat hanım gerçekten çok müstesna bir şiir okudum örgü kusursuz kurgu muazzam total olarak çok akıcı muhtevası yürek yakıcı tebrikler usta ve dost kaleme
Haklisin. En buyuk sukur sebebi insanin kendi memleketinde yasamasi, ortak dil, din ve kultur ortaminda bulunmasi... Selamlarim Trabzon'a, Karadeniz'e, size hemserim..
Sebebi, benim yabanci bir laptopa ve dolayisiyla klavyeye sahip olmam sebebidir aradaki fark... Sadece siir yazarken veyahutta bir dusunce yazisi paylasirken indirdigim bir Turkce yazim programiyla kendime kolaylik saglamis bulunmaktayim. Daha onceden denedim yorumlara cevap verirken o programla yazismayi ama oyle bir sey ki, yabanci klavyedeki virgul tusu bizim noktali '' o'' harfinin yerine denk geliyor ve unuttugumda baska bir mana geliyor, bu seferde maalesef duzeltme imkanim olmuyor systemden. Tum aksi sebepleri bertaraf etmek icin mecburen en saglikli sekilde bunu dagal buldum. Meraginizi umarim giderebildim. Ince dusunusunuze tesekkur ediyor, selam saygilar sunuyorum Kadir Bey.
Bazen gördüklerimizle gerçekler birbirinden farklı olabilir. Şiirin kalbi benim için burasıydı
"Geçmiş; geçmiş zaten... Adı üstünde Yarının sayfası bil tozlu değil"
Geçmişin tozlu raflarında kalıp ışıl ışıl geleceği yeni ufukları ve umutları göremiyoruz bazen Hayat yeni ufuklar yeni umut kapıları açsın dileğimle. Tebriklerimi, Gönül dolusu dualarımı ve büssürü sevgimi bıraktım gidiyorum :)
Eyvallah Nezahatcım, Vur sazın teline aşık, gör neler dökülür dilden. Şiir öyle sıcak öyle manalı öyle doğal olmuş ki, Bülbülün güle aşkı her şiirde kişileştiriliyor çokta yakışıyor çünkü her okuyucu gül bülbül aşkında kendinden çok şeyler buluyor. Çok çok güzel bir eser olmuş. Yüreğine gönlüne sağlık. Tebrikler, sevgilerimle.
Candan kutladım Ömrünüze bereket