Bir sabah gözlerimi açtığımda Yokluğuna ‘’ günaydın ‘’ dedim sevgilim. Sensizliğe aralanan perdemin ardından baktım uzunca… Epey olmuş sen gideli. Mevsimler soğumuş Yapraklar küsmüş ağaçlara. Sanki hayat devam etmekten yorulmuş.
Senden sonra Kaç sonbahar düştü aklıma Kaç şehir yağmalandı saçlarımda. Ve kaç yudumda hasret kaldım sana. Sen yoktun Korkak bakışlarımın çaresizliğinde. Ve yoktu ellerin, ellerimin acizliğinde.
Ardından söndürürken karanlığı Gözlerim kör baktı aynalara. Ve titrerken dudaklarım, Ölü geceler düştü dilime. Kaldırıp tüm harfleri Sustum terk edilmişliğime. Ardından yağmur yağdı Kayboldu adımlarım.
Mevsim kıştı. Ve sensizlik her dakika düşüyordu takvimden Biz düşüyoruz en içten. Ansızın ellerim, boynunu büküyor ellerine Bilsen nasıl üşüyorum…
Sonra öteliyor hayat beni Bilmediğim caddelere. Boyumdan büyük adımlarımla kayboluyorum. Aklıma düşüyorsun, ağlıyorum. Kirpik uçlarıma kadar acıyor her yerim. Hangi yanıma dokunsam ‘’ sen ‘’ diye kanıyor Ecel gibi gelsen de Ölüm gibi gitsen de vazgeçemiyorum sevgilim. Unutamıyorum işte.
Artık geceler gözlerimde sabahlarken ‘’ Merhaba ‘’ diyor ayrılık Hoş gelmiş bana. Oysa Hiç hoş bulmamışken yokluğuna. Ve son helvası kavruldu aşkın. Kırkı da çıktı bu ayrılığın Sende hoş gittin sevgilim… Ayakucumdan düşerken uçumlara…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hoş Gittin Sevgilim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hoş Gittin Sevgilim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirinizi , kıymetli şair Soulmate'nin son şiirine yaptığınız yorumdaki hissiyatla okudum...
Kelimelere ruh üflemek ićin o duyguların yürekte harlanması olmazsa olmaz şarttır.. siz gönül dünyanızı mısralara en güzel teşbihlerle en güzel kelimelerle ve samimiyet ikliminde sunmuşsunuz ki biz de okurken her mısra yüreğimizde makes buldu ...
Ufak bir harf hatası dikkatimi çekti... perdemim ardından, yazılmış.. perde-m-in...olacaktı..zaten 'm' sahiplik eki..in, tamlayan eki..zannediyorum klavye hatası.
İnşallah güzel şiirlerinizi okumaya çalışacağım. . Selam ve saygılarımla.
mürsel emre doğan tarafından 2/13/2015 10:08:10 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sonra öteliyor hayat beni Bilmediğim caddelere. Boyumdan büyük adımlarımla kayboluyorum. Aklıma düşüyorsun, ağlıyorum. Kirpik uçlarıma kadar acıyor her yerim. Hangi yanıma dokunsam ‘’ sen ‘’ diye kanıyor Ecel gibi gelsen de Ölüm gibi gitsen de vazgeçemiyorum sevgilim. Unutamıyorum işte.
MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ; ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR YÜREK SESİYDİ ... YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ.. SELAM VE SAYGIMLA
Kelimelere ruh üflemek ićin o duyguların yürekte harlanması olmazsa olmaz şarttır.. siz gönül dünyanızı mısralara en güzel teşbihlerle en güzel kelimelerle ve samimiyet ikliminde sunmuşsunuz ki biz de okurken her mısra yüreğimizde makes buldu ...
Ufak bir harf hatası dikkatimi çekti... perdemim ardından, yazılmış.. perde-m-in...olacaktı..zaten 'm' sahiplik eki..in, tamlayan eki..zannediyorum klavye hatası.
İnşallah güzel şiirlerinizi okumaya çalışacağım. . Selam ve saygılarımla.
mürsel emre doğan tarafından 2/13/2015 10:08:10 PM zamanında düzenlenmiştir.