karlı bir akşamdı, ankaraydı sımsıkı tuttuğum ellerinden bıraktığım son kışımızdı senin için seçtiğim çiçeklerin isimleri vardı yüreğimde umuduğun karardığı bir anda gece vaktini düşlüyordum indirmiştim korkuları yüreğime bulutlar yalnızlığımın izleri gibiydi yağmurun şafak vaktiyle gözlerimden geçmesini, istemezdim bilmezdim yolların bu kadar yakın bu kadar acımasız olmasını beklemezdim hayattan ilk kez sualsiz kaldım cevapsız kaldım, üşüyordum kalın kazağımın içinden gelen bir titreklikle gözlerine bakıyordum, karlı bir akşamdı ağlamamak için zora tutunmuştu yüreğim ıslanan bir bakış yoktu belki gözlerimde ama içimde ağlayan küçücük bir çocuktum susturamadığım duygularıma tercüman olan biraz solumdan, biraz da alnıma yazılan kaderin en acı sayfalarıydı son bakışların soğuktu hava, kanayandı, yaram dı, acıyandı sevdam karlı bir akşamdı, ankaraydı buz tutandı hayallerim bir hecenin cümlesine olan feryadı vardı dudaklarımızda keskindi sirkeler gönlümdeki hasret duraklarında tırnaklarımla geldiğim şu ayaz sokaklarında ciğerlerime kadar soyunmak ne zordu ne kırıktı düşler, sessizdim içimden gelen bir sesle vurgundum ankaranın soğuk gecelerine kırgındım severek ayrılan hayallere uykusuzdum, cansızdım, dar boğazdım denizlerde oysa bir akşamdı, karlıydı , ankardaydı ellerimdi bırakan, ben değildim senden ayrılan yürüyen giden ben değildim be sevdiğim, gözlerimdi bırakan sessizdim, sessizliktim, dilsizdim bir yudum suyla ay’dım, karanlıktım gözyaşlarımla kırgındım, yangındı,cansızdı bedenim karlı bir akşamdı, ankaraydı gözlerim… ................ . . . .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Karlı Bir Akşamdı /Ankaraydı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Karlı Bir Akşamdı /Ankaraydı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ankara ne karı ne yazı farklı her akşamı kimi pencereden seyreder hayallerini Kimi ise ellerine dondurur ayazdır yüreği ısınamaz umutları yarım yamalaktır Ankara sevilen ayrılıkların sevdaların yeridir hüzünlerinde kahırların özlemlerin en yakınında iken sana çok uzak olanların yeridir ah Ankara ah dedirtir saygılar harika kaleme susmak gerek bazen
saygı duydum yazan kaleme