” sevdim seni daha önce hiç sevilmediğin kadar hiç göremediğin kadar gözlerimdeydin sen benim tutunamadığın kadar tutunmuştum o ellerine en uzak kentin en yakın güneşiydim ben sana ”
” gidemediğim bir yoldun bir sorguydun sen keşke dediğim hislerimin yitik düşleriydin avutan yıllarımın en çaresiz hasretiyle bakışlarıydın, sessizliği sendin kaderimin ”
” sen hiç kalmak isterken, gitmek istedinmi hiç giderken dönmek için, yalvardın mı yollara bir avuç mutlulukla, huzur için ellerini açıp, dualar ettin mi Allah’a ”
” uzaklığı sendin, yakınlığı bendim bu sevginin yazılırdı kalbime, umutsuzca, ağlatırdı beki biterdi her şey ama, tükenmezdi umutlar yolları ben, yaşları sendin gözlerimin ”
” zaman her ne kadar çok görünsede aslında küçücük bir bukleydi benim için geçen her saatin kaybıyla eriyen bir mutluluktu içimdeki sevgin ”
- çok isterdim yanında olmak, olmalıydım isterdim şöyle rüzgar gibi sana savrulmayı tutup ellerini gözlerine bakmayı bir gün olsun seninle olabilmek için yakıp yıkmıştım ben tüm yıllarımı…
- ellerim deseydim olmak istermiydin ya da ayaklarım, yol olup benimle yürümek istermiydin ya da kalbim olup, benim için atmak istermiydin be sevdiğim..
söyle! sen de böyle deli gibi sevseydin deli gibi gitmek istermiydin… . . . Mawish . . .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ah Be Gözlerim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ah Be Gözlerim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ah be gözlerim bulutlu buğulu sevdalı aşkla bakan gözlerim gözlerimle bile seni ben severim dokunmasada tenim tenine yeterki deysin yürrğim yüreğine emeğine sağlık saygılar 🌹
ne güzel bir şiir akmış sayfaya dost kutlar sevgiler sunarım kal esenlikte...