(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşka Dalan Kalp Üşümez şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşka Dalan Kalp Üşümez şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Muhafızdır kovanında İki gözlü saklı kında Kıymet bilip kal yanında Aşka dalan kalp üşümez
Seven sevdiğinden cüda İçimizde türlü sevda Göğe çıkar hoş bir seda Aşka dalan kalp üşümez Emeğinize güzel yüreğinize sağlık kutluyorum kaleminizi Saygılarımla selamlar..
Çok güzel bir 4+4 hece şiiri dökülmüş sayfanıza. Bugüne kadar genelde 7+7 yazdığınızı zannederdim ama şiirin her ölçüsü kaleminize yakışıyor Maşaallah. Kutlarım Nezahat hanım.
Evet genelde siirlerim 7+7 lik ve bu aralar daha cok 6+5 lik yazdim. 8+8 likleri ayri bir seviyorum ve nihayetinde dar kaliba yazdim iki kez. Ama insallah gelir devami. Zira yazmak bu hece olcusunu benim icin daha bir zevkti. Tesekkur ediyorum, saygilar sunuyorum Hudai Bey.
Kalem usta şiir güzel............. keyif aldım okurken üstat Alkışlıyorum kalemini Yüreğine sağlık ilhamın bol olsun ________________________________________Saygılar
Siirimi niyetinden, manasindan dondurmussunuz Kenan Bey hem basta hem de sonda. Kalbin en sonda bir avuc toprak olmasini Ahiret derdini dusunmesini anlatmaya calisirken gul actirmis, mekanık cocuk araasıyla bır kalbın yolunu ve yönünü sasirtmissiniz. Keske oyle gul acabilseydik demeden edemedim. Ve keske baska bir dortluk yazsaydiniz da siirin altina alsaydim. Tesekkur ediyor saygilar sunuyorum.
Seven sevdiğinden cüda İçimizde türlü sevda Göğe çıkar hoş bir seda Aşka dalan kalp üşümez -------------------------------- Yürekler hep sıcak kalsın şairem, usta kaleminiz hep var olsun diliyorum. Sevgilerimle!
Vafalı bir hayat arkadaşı hoş görüşlü kalplere tecuman olmuşsunuz hocam ömür boyu namazını kılan ibadetini yapan insan Allaha aşık olduğu için üşenmeden sovuk sıcak abtestini alıp ibadetini yapıyorsa ona aşık olduğu içindir. harıka bir şiir okudum yüreginizi kaleminizi ayakta alkışladım saygı ve selamlarımla hoşca kalın.
Gercek ask usutmez ne de aglatir kanaatindeyim. Sevdim sandiklarimiz bizi aglatiyor, aglatmaya da devam ediyor. Bir tek bizi O aglatmadi, hamdolsun.. Tesekkurlerim, selam saygimla Ahmet Bey.
Aşkla yaratılmışken tüm evren, Kainatın en sevgilisi gül yüzlüsü aşkla yaratılmışsa O aşk denizine dalanı üşütür mü kara kış Beşeri aşklar dahi yürekleri ısıtırken şah damarımızdaki İlahi Kudret yakar kavurur kendine inananı Siz bana yürüyerek gelin ben size koşarak gelirim diyen Yaradanımız varken bir adım atabilsek üşür müyüz hiç ömrün ayazında ne çok açtı çenemi güzel şiirin çok güzeldi her zamanki gibi. Yüzünü gönlünü ilahi aşka dönenlere bin selam olsun. kara kış değmesin saçlarına ve ömründeki hiçbir sınav üşütmesin seni hiç. Yüreğine ve şiirine sevgi çiçeklerimi bıraktım, bir de gönül dolusu dualarımı. Seviyorum seni büssürü :)
Ne guzelsin ey can, ey kalbime kardes... Evet, her sinav buyuk bir imtihan ki sen farkindasin bunlarin. Rabbim beni alin akimla cikarsin hepsinden. Ve ayni dileklerim, dualarim sanadir.. Seni seviyorum, bendesin diyorum...
İki gözlü saklı kında
Kıymet bilip kal yanında
Aşka dalan kalp üşümez
Seven sevdiğinden cüda
İçimizde türlü sevda
Göğe çıkar hoş bir seda
Aşka dalan kalp üşümez
Emeğinize güzel yüreğinize sağlık kutluyorum kaleminizi Saygılarımla selamlar..