(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇİY TANESİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇİY TANESİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Duygu deryasında yüzen insanın İncinmek var derler ananesinde. Aşk şerbeti içip sızan insanın Hak sabahlar gönül meyhanesinde.
Nasıl hisli dizeler, âşığın hâlinden ancak âşık anlar vesselam. Ne mutlu o şerbetten tadana. Acısıyla, tatlısıyla.. Mürekkebinize sağlık efendim. Selam ve saygılarımla..
Duygu dünyası zengin olan insanlar yürek gözüyle gören insanlardır hocam Yürek gözü temizdir doğruyu görür. Onun içinde içlerinde hep fırtınalar eser Her yeni güne başlarken Allahım yine ne yanlışlıklar ne tür haksızlıklara yarşılaşacağız Diye huzursuzluk duyarlar ve içleri hiç rahat değildir vicdan muhasebesinden. Tatlı söz yüreğin ilacıdır ve en büyük Erdemir ama haksızlığa duyulan öfke bu erdemi bazen öfkeye dönüştürür. O zaman da lahevle vela kuvvet demek gönü güzel insanın sığınacağı en emin Limandır diyor değerli kalem Bunu yazan kalemi ve yazdıran yüreği kutlarım ve saygılar sunarım hoşça kalın özel kalem
"Duygu deryasında yüzen insanın İncinmek var derler ananesinde."
Alvar İmamı ne güzel söyler: “Âşık der incitenden / İncinme incitenden / Kemalde noksan imiş / İncinen incitenden.”
"Tatlı sözdür gönlü hoşnut kılan em Aksine öfkeye dönüşür erdem"
tatlı sözdür gönlü hoşnut kılan ilaç, ama aksine öfkeye dönüşür erdem... burayı pek anlayamadım...
tatlı sözden gömnü hoşnut eden ilacı alanlarda erdem niçin öfkeye dönüşür.
bir ters köşe mi söz konusu burda...
"Gamın gölgesini seyreder âlem Gözlerine düşen çiy tanesinde."
öfkelendiği için gamlanan insanın aleminde bir damla yaş süzülür gider....
bu insan öfkelendiği için mi gamlandı. öfkeye öfkelendiği için kendi kendine gamlandı ve kendi akıbeti için mi ağladı.
ikinci ve süçüncü kıtaları atam olarak anlayamadım
lakin hayli hoş... derin mi derin değil mi diye ifadelerin içine girdiğimde boğulup gitmek de var, kulaç atıp yüzmek de... de derya büyük buna gücüm takatim yetmez ya hu.. selam ve dua ile..
Sayın Şiirlerin Ziyası ; " Aşk şerbeti içip, sızan" insanın ruhundaki temizlik mükemmel vurguladığınız gibi Hakkı hakeder. Gözlere düşen çiy tanesini çoğu kez göstermez insan oğlu. Bazen de "alem de görsün acımı" dediği olur tabii. Her acı her her keder bir yokuştur. İnişte tatlı sözü bulmak yine mükemmel vurguladığınız gibi erdemdir. Çok güzel bir şiirdi. Tebrik eder saygılar sunarım.
Yüreğine sağlık üstad...