Mumun ateşi biterken, Karanlık gözlerini açıyordu. Ve Papatyalar, Akasyalar kadar şanslı değildi.
Çiviler tabuta rücu ederken, Bir anahtarın neyi açabileceğini tartışıyordu haber bültenleri, Sen, Hal-i hatırda, Sosyolojik ve fizyolojik bir iz/ah b/ulurdun, Ölüm kaç yaş küçüktü bizden. Martılar, balık yememeli diyordun. Sonra iç acıların toplamı, Hiçbir şeye eşit değildi. Bir bavula ne sığabilirdi. Giderken… Sahi ne götürdün, Sende o kadar çok birikmiştim ki, Kendimi bulamadım. Beni nereye b/ıraktın, Vestiyerin hangi koluna astın, Hangi çekmeceye bakayım. Toptancı bir yargı değil bu, Perakende bir acı sadece. Beni bulursan beni arar mısın.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ARAYIŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ARAYIŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Rica ederim lütfen , yani söz verip de yapamayınca asıl ben mahçup oldum. Ben özür dilerim. Ssonsuza kadar böyle gidecek değil ya ..açtırırım :) ilk fırsatta söz kardeşim.
Kalicimi gördüm, canlı kanlı dünya tatlısı.Sürekli gülüyor.Ses tonu aynı şiirlerinde seslendirme yaptığı sesi.Sanki şiir okuyor sanıyordum konuşurken bile.Laedry bilmiyorum inan onun da çok iyi biri oldduğunu tahmin edebiliyorum.Nasip belki bir gün defter toplantı yapar toplantı da buluşuruz.Allah büyüktür.Ya da ben büyük çaplı bir toplantı tanzim ederim herkesi davet ederim :)))))))))))))))))
sivri dilliyim sevmez beni reisi komisyon hoşgeldin bu arada kardeşim :) sende hiç sormuyon ki anlatayım atla yarın arabaya gel pervariye çay bile içeriz :)
Hayırlısı olsun inşallah.Komisyon içi yani...il merkez ya da başka bir ilçe hayırlısı olsun hakkınızda dilerim.İnşallah dilediğiniz yer olur. Boğulacaksan büyük denizde boğul kardeşim...ilçelerde ilişkiler samimi olur ama ne bileyim dezavantajları da çok fazladır...
Ya dur durduğun yerde lütfen :))) nereye gidiyorsun.
Bundan 4 yıl önce, cezaevindeki iyi halinden dolayı adliye içinde çay ocağında çalışan bir hükümlü bir bayan arkadaşımızı ev izni zamanında iş çıkışı evinin önünde katletti :(( nasıl üzülmüştük anlatamam.Onu bunu bilmem de psikolojileri gerçekten iyi olmuyor...nasıl davranacağını da şaşırıyorsun...topluma kazandırma projesi kapsamında çalıştırılıyorlarmış da yani bizim zaten dosyalardan beynimiz dönmüş kendimiz soyutlanmışız onlara nasıl yardım edeceğiz bilmiyorum ki :(
örgü örerkenn :)) hani bir klarnetçi vardı ya onun karısının komplosu diyorlar ....hani onların yuvası dağılmıştı ya... derler ya yuva yıkanın yuvası olmazmış diye... çok doğru vallahi..Atalarımız hiç yanlış şey söylememişler.
savcılıkta çalışıyorum bazen gönderirken tutukluyu tatmin olamıyorsun yani acaba bu suçu işledimi diyorsun. için rahat etmiyor ama onu salacak delilinde yoktur. olsada içerisi kötü bazı suçlar hariç cezaevi bir ıslah yeri değil kesinlikle
kaplanmış sayın şair dost bak :))) sen de hiç bişey bilmiyon ki koskocaman kaplana it diyon :) laf aramızda bana da dün ne dedi kardeş biliyon mu :)) az kızıştırayım arayı bana bir köpek dadanmıştı geçen sabah kesin benim kaplanıma it diyen o şairin küçükken döğüştürdüğü itlerdendir o dedi :))))
özellikle şu günlerde.
tebrikler,
çok güzeldi şiir..