(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
??? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
??? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
... Yağmur uzunluğunda tuttu ellerini İçgüdü kavmi hazırlanırken göçe Yavaşça önceledi vedasını Mevsim ağırlığında yürüdü ayrılıklara.. ...
Yüreğinizin güzelliğini satırlara nakış gibi işlemişsiniz. Gönlümüzde meltemler estirdiniz. İnci tanesi satırlarınızın takipçisi olacağız. Yüreğinize ve kaleminize sağlık efendim. Selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum.
Duygular ne kadar çok besliyor insanı,paylaştıkça ne kadar büyüyor sevgi,okudukça ne kadar aydınlanıyor yürek,Edip Cansever'in,'Masa da masa hani,bana mısın demiyor' akışında masanın yerini ceb almış,aslında yürek almış beğendiklerini,aramızda biri var kalbimizi gözetleyen ve gözeten,iyi ki var;bilincinle,sevginle besle bizi yürek işçisi!
Tek tenli aynalardan değildi bu şiir,kendimi gördüm evet,sadece kendimi oysa.Ama ayaklarımda değildi asfalt yalnızlığı bu kez ve hatta belki de yalnız dahi değildim.Çocukluğumu binbir tenle törpüledi şiir.Işık seviştiricileri sayesinde.Göz yanılsamasından ibaretti belki...Ama gördüm.Tek tenli aynalardan değildi bu şiir.Tek tenli değilsin sen şair.Tebrikler
kurgu, anlatım... cok güzel..
her mısra bir şiir...
kaleminiz daim olsun...
sevgimle..