(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
???????? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
???????? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben usta değilim ama kendimce bir cevap vereyim:)) Evet kanar kurşun..Kanatırken kanar da aynı zamanda...Yoktur çünkü onun suçu...Onu atandadır suç... Güzeldi şiir..Kutlarım...Selam ve Sevgimle...
Kurt avına çıkıyor gece bakışlarında.. İzi izime karışıyor,ayak sesinin Beni gözlerin vuruyor Gömülüyor puslu hava ay ışığına __Kurşun kanar mı usta...Eh be kardeşim,kıskandım valla,tekrar tekrar okudum,ağzına,yüreğine sağlık,ne güzel dökülmüş kelimelere....ne desem boş..harika
Yazılı yazısız tüm yasaların birer kalbi var Yeter ki,yüreğinden konuşsun,kalbinden baksın insan denen yâr Dağlara yağsa da kar,çok sıcaktır aşkın ateşi,karları bile yakar da geçer İnsan olan insanı seçer;aşıklar aşk için kendinden bile karşılıksızca vazgeçer!..
Kuşuna dahi sevgi ile bakarsan kurşun bile ağlar,can aldığına yanar da ağlar... Sevgilerimle kutlarım!!!
Avuçlarımda ağırlaşıyor çığlığın sesine dokundukça.. Yüreğim geçiyor yangınlardan Nefesin üşüyor dudaklarımda Sus..! ! Konuşma Yağmur diyorlar adına __Bulut ağlar mı usta? ...
Yürek güzel olunca satırları sevgi seli basıyor. Gönlümüzde meltemler esti. Gönül çağlayanınız daim aksın. İnci tanesi satırlarınızla mutlu olduk.Yüreğinize ve kaleminize sağlık. Selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum efendim.
"Kurt avına çıkıyor gece bakışlarında.. İzi izime karışıyor,ayak sesinin Beni gözlerin vuruyor Gömülüyor puslu hava ay ışığına __Kurşun kanar mı usta? "
şiirinizi okuyunca çıraklık yıllarım geldi aklıma bir şiirde vardı aslında İbrahim Sadri Ustadan izninzle paylaşmak istiyorum sayfanızda onu dinleyince/okuyunca bir hüzün çöker çocukluğuma...
Oğlum, terlemişsin Akmasın terin motora Motor pas yapar sonra
Olur mu be usta Ter pas yapar mı Gözyaşı pas yapar mı?
Oğlum ne diyorsun bak işine
Bakıyorum usta Yalnız ellerim Ellerim çatlamış be usta Ellerim acı içinde Yüreğim var ellerimde Yüreğim yanıyor usta Kan ter içinde.
Hem usta Sen hiç misket oynadın mı sokakata? Sen hiç okula gittin mi okula? Okul nasıl bir şey be usta Öğretmen nasıl biri? Usta sahi Orda da motor baktırırlar mı ki? Orda da söverler mi çocuklara be usta? Orda da döverler mi?
Oğlum bak işine ! kızdırma beni.
Olur usta . ha usta, Senin anan da saçlarını okşar mıydı? Sana ağlar mıydı gecenin al yalazında? Sahi usta sen hiç ağladın mı bir sabah Cansız düşende anan Yavaşca gözlerinin önünde?!
Oğlum bak işine ! Attırma tepemi gir motorun altına
Usta dur kızma! Bak giriyorum motorun altına Dünyanın altına Giriyorum usta giriyorum Desteğe gerek yok usta Desteğe gerek yok Ben oraya yüreğimi koyuyorum İnan taşır be usta"
Evet kanar kurşun..Kanatırken kanar da aynı zamanda...Yoktur çünkü onun suçu...Onu atandadır suç...
Güzeldi şiir..Kutlarım...Selam ve Sevgimle...