Ey Aşk; Esresini kaybetmiş bir Elif gibi, Bir kelamın ortasında yapayalnız, Ne kadarı ağlamaktan bu ömrün. Ne kadarı sükuttan… Ağlasam, ağlamak olur mu yine, Bağırsam bağırmak… Ey Maşuk; Söyle bana, Hangi gülün yaprağında soluyorsun hayatı. Hangi neyin nefesinde… Bir okyanus girdabıdır yüreğim. Ben sana mey/lederken, Sen kime Mecن’sun
Ve sonra bir keman sesinde, Acıyor sözcükler, Cümlesinden yetim kalmış bir harf, Güllerin rüyasına girer. Hayra yoranı bir ben, Elimde gökyüzünden bir salkım yıldızla, Kapına amele bedenimle gelmişken. Devlet-i Ali’ye den kovulmuş, Birkaç bilinç altı sözcükle, Beni yere vurma aşk.
Ey Aşk; Zamanın koynunda yatıyorum, Çırıl çıplak soyundu gözlerim kisvesinde, Yandı ellerim, Atlılar su içiyor bedenimde, Bir yudum aşk al ağzına, İbrahim’e yardım imanı, Boynum kerametli kılıçlara uzanmış, Secdeye giden alnımı öperim her akşam, Yüzün misali, Boynun desem, Biraz yeltensem, Taç mahal kifayetsiz kalır. Bir balık, Bir martıya vurulur. Katiline aşık kurban gibi, Ömrümü adarım.
Ey Aşk; Dudaklarımda şiirden yaralar, Dudaklarında gemiler yüzer, Bende şairdim, Bir şiire düşmeden. Uzak koyma beni yar, Dişlerim dudaklarımı vurmadan.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
عشق şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
عشق şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ey aşk; Dudaklarımda şiirden yaralar, Dudaklarında gemiler yüzer, Bende şairdim, Bir şiire düşmeden. Uzak koyma beni yar, Dişlerim dudaklarımı vurmadan.
Bende şairdim bir şiire düşmeden. Şiir şairi yok ederken var etmiş. Şiirin son kıta hariç ilk okumanın hazzını yaşıyorum. Gerçekten baştan sona tek olumsuz eleştiri yapamayacağım son derece anlamlı, güzel bir şiir.
Gönülden kutluyorum,
bu şiir üstüne hemen şiir yazmak geçiyor insanın içinden. Bir öykü beni yaz diye beklediği ve dünkü şiirimin seslendirilmiş haliyle biraz daha okunması için, akşamı bekleyeceğim.