(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YENİ BİR DÜNYA YARATMAK... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YENİ BİR DÜNYA YARATMAK... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir gün belkide o hiç aklımıza bile gelmeyen ayrıntıların, aslında hayatımızda ne kadarda önemli olduğunu hissettiğimizde belkide artık yaşamak adına çok geç kalmış olacağız. Günün kıymetini bilene selam olsun. Sevgilerimle...
ilkin sadece resim vardı. Evet şimdi altında şiiri gördüm.
"küçük mutlulukların da aslında çok önemli olduklarını es geçtiğimiz toprak zeminli bir sokakta kısacık bir yolculukmuş meğer, hayat…"
Eldeki en küçük şeyle mutlu olabilmek ve her an bir nefesin bile kıymetini bilerek yaşamayı sevmek. Boğulmadan ihtiraslarımızın içinde ve dünya malı hırsına bürünmeden sadece yaşamak ve keşkesiz bakmak geçmişe ne güzel... teşekkürler okuttuğunuz anlamlı mısralar için...en derin saygı ve selamlarımla...
DİLEK YILDIZI tarafından 11/12/2014 6:32:14 AM zamanında düzenlenmiştir.