Birileri serperken gözümüze serabı Bir diğeri deşiyor altımızda turabı. Sordum ki ne oluyor bu siyaset ayıbı? Giyenler; gömleğimde küçük benek dediler...ÜNSÜZ ŞAİR
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SİNEKTİR SİNEK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SİNEKTİR SİNEK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Meydana çıkan bak neler söyler, Köprüden geçince bak neler eder, Sesini çıkarmaz,susarsan eğer, Senin olanın da sahibiyim der... Güzel bir taşlama idi biz de çorbada tuzumuz olsun dedik bakalım üstadımız da ne söyler,söylerse iyi söyler,güzel söyler...Saygılar efendim...
Sayın Şiirlerin Ziyası selam. Tatili bitirip defter mesaisine başlıyalım dedik. Güzel ve hoşluk içeren bir şiirinizi zevkle okudum. Ben de bir sorayım durum nedir dedim: Şöyleymiş. *** Yurttaşımı sordum; çalışkan zeki, Bankada borsada, sağlamdır çeki, Sandığa giderken ne olur peki ? Seçsin de sırtına, binek dediler... *** Her şey gönlünüzce olsun,tebrikler saygılar efendim.
"Sinek küçüktür amma mide bulandırır" demişler... Bu aralar midemiz bayağı bulanıyor üstadım...
Birileri serperken gözümüze serabı Bir diğeri deşiyor altımızda turabı. Sordum ki ne oluyor bu siyaset ayıbı? Giyenler; gömleğimde küçük benek dediler...
Köprüden geçince bak neler eder,
Sesini çıkarmaz,susarsan eğer,
Senin olanın da sahibiyim der...
Güzel bir taşlama idi biz de çorbada tuzumuz olsun dedik bakalım üstadımız da ne söyler,söylerse iyi söyler,güzel söyler...Saygılar efendim...