Bugün parçalı bulutlu havanın içinden sızan güneş gibiyim azizim Bugün adlarımda hep bir renklerin cümbüşü var...
Bugün bir şiirim bir şiirim ki sorma gitsin Kirpiklerimde kısık ve dolgun mavi...
Yahut bilemem yine de var bir yaş Tepelerimde, dağlarımın Dağların gözlerine bulut kaçmış mavilerim Söyleyin dağlarıma silsinler aşkla gözlerini...
Oysa ki ağlamaları başkaymış Sızan güneş ışınları çekildi bedenimden Bir farklı anı düşüyor gönlüme Tanımadığım bilmediğim Oysa ki bilinmiyor mu İnsanın gönlü kuş gibi Bi sıksan mavimavi ölecek...
Ve evet günler aylar pafta mavisi Geçip gidiyor kelebek seneleri Ve unutuyorum deli mavisi... yazmayı unutuyorum... Kontrast bedenimde gizli saklı hayatı bilhassa Ve o yar dediğim ihanet düşüyor toprağa Ve yine tohumlanıyor azıcık akıl kalmış başımda...
"Yine zamanlardan Ekim Bir gece yarısı boş bardağa andım seni Dedim ki bir zamanlar gri bir sevgilim vardı Hep kartondan bir gülümseme takınırdı Ah şimdi kader onu da elimden aldı Ve gece rengi pafta sarısı Dönmez zamanlar ama sen yine de dön bana Kalbimin sızısı...
Ve...
Kırık yolların dilinde andım seni Kekremsi olsa da tadın, hep hoştu Acıyı öpsende dudaklarımda Sen gel ellerimin yamaçlarında ol... Kahve mavisi gozlerim özlüyorsa seni Gel gamzelerimde ol ey sevgili Gel eğer ruyaların kaçarsa Ben gerçeğinde de olurum gel..."
Bugün parçalı bulutların bana küfrettiği ışığım azizim Artık bakamıyorum Gözlerim utanır pembeye çalar Çocukların iz kalmış gülüşlerinde... Deli mavisini göremediğim çocukluğumun peşinde Ki o... sen... Sen sarı başakların deli mavisi Bense yetim bir aşk dudağı...
Her daim yaşamalı Ben artık yazamasam da Kalbin hep mavi olmalı deli mavisi...
En çok seni seviyorum bilesin...
E F T E L Y A... (Akdenizi cebinde taşıyan kız... )
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Deli Mavisi... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Deli Mavisi... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her taraf masmaviydi üstat keyifle okudum güçlü kalemi; Ayakta alkışlıyorum Kalemin susmasın yüreğine sağlık ________________________________________Saygılar
yaşar/casına tarafından 6/25/2018 4:54:10 PM zamanında düzenlenmiştir.