Kışları ağlattık bugün gözlerimizde Soğukları çizdirdik Bembeyaz bir güneşgülümsedi uzaklardan Ve dedi ki insanoğlu Nereye kadar bu yalnızlık ey kış Nereye kadar bu siyahın hükmündeki beyazlar...
Nereye kadar sevdiğim?...
Bir düş gibi güzeldi ilk önce İnsanların gözlerinde elmaslar parlardı Sonrasında hüzün parmaklıkları ip ince İnsana neler yaşatırdı Beyaz karlara düşen en güzel yaştı İnsan oğlunun aşktan akan yaşları Ve unutmadı kışları sevmese de yüreği Elbet gün gelecek görecekti o da sevgiyi...
Şimdi derinlemesine gelen bir kar kokusu Burnunun ucunda beliren bir ten beyazı gibi Sevdayı soğuk hissetti birden, aşk üşüttü mü ne?.. Ve elbet tek unutamayacağı Bu beyazcennet içerisinde olan yegane kardelen sevdası...
Ve şimdi en derinlerimde yer alan Kışımın Ağlayışı En güzeli de dudaklarıma düşüvermendi gözlerimin renginden Ey Kışım... Ne kadar uzun olsan da dehlizlerim de unutma Baharlar gelse de saflığım sen gibi olacak elbet...
Sen gibi olacağım elbet Cağnem...
E F T E L Y A... (Akdenizi cebinde taşıyan kız... )
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kış Ağlayışı... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kış Ağlayışı... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Akdeniz'in kışları uzun olur kısa kısa filmler izlemeli, biraz daha odun toplamalı Sobamız yansın, odamız da üşümesin kanepemiz. Sıcacık olsun ellerimiz yüreğimiz.
Biraz Öykü,biraz da masal dillensin; dudak kıvrımlarından, Kavrulmuş mısırlar da hazırsa Şiir yazmanın şiir okumanın tam vakti,
Eğlenmeli durmamalı, Kedimiz mırıl-mırıl Kalpler kımıl-kımıl Gramafon da bir yaz şarkısı ...
bir seni ağlatamadım yüreğimde...
tebrikler sayfama beklerim ...