olur ya bir gün gitmek istersin benden gitme! yanı başımda kalsın kalbin kal sevdiğim şu yalnız başımı, ellere! eğdirme benim!
belki kalbindir acıyan yada ruhundur gökyüzünde kaybolan belkide! nice yollar vardır gözlerinde ama gitme! gitme sevdiğim! hayat zor! kıyısında özlem! şu aklımı ellere! savurma benim!
gün olur infaz eder kalbin! /kalbimi an olur bıkarsın gözlerimden içersen eğer bir gün benim için bir kadeh de benden olsun/ senin için hatırla beni! gel! / bekletme! gel o bakışlarımdaki esarete gidip de bu şehirden sessizce! beni yollarımdan etme!
şimdi giderken düşün / iki kere çünkü ben seni bir kere sevdim!! ve son kez birini aldım yüreğime
gidersen eğer! başka bir hayat yok benim için! sessiz kalırım belki /üzülme ya da ölür, giderim belki bu topraklardan! ama yine de gel! vazgeçme benden! çünkü ben sensiz bir hiçim!! vazgeçemem senden!!! . . .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Olur Ya! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Olur Ya! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anlamlıydı seven yüreğin sevilen yüreğe seslenişi K u t l u y o r u m Yüreğine sağlık Kalemin susmasın üstat ____________________________________Saygılar selamlar
Anlamlıydı seven yüreğin sevilen yüreğe seslenişi
K u t l u y o r u m
Yüreğine sağlık
Kalemin susmasın üstat
____________________________________Saygılar selamlar