” ağırdır sözlerim konuşturmaz bu gece yaralı kalbim! üzgün! acıtır! bu gün! sağırdır içim! sus! varma üstüme bu nefret yakar! yıkar derinden gelip de yeniden! vurma gözlerime! ”
” yorgunum hayat, pişmanlık var ellerimde içimde hüzün! bir buruk olmuş yüreğim sus! boş ver! konuşturma yine ezelden gelir! yakar bu gece ”
” oysa ben ne çok sevmiştim seni ne çok dinlemiştim o güzel sözlerini alışıp sana! tutmuştum ellerini ama sen gittin benden bir gün gibi ! savurdun! fırlatıp attın yüreğimi!”
” yorgunum hayat, git! gelme! yol verip gitmişim ben sessizce! bırak! boş ver! kırılsın düşlerim! giden gitmiş içimden! düşen düşene git de! ALLAH aşkına şu yalnız gönlümü! öldürme!”
” oysa ben diz çökmüştüm o namert yüzüne! ömrümü vermiştim o nalet günlerine şerefine içmiştim o senli gecelerde şimdi hepsi gitti ve bitti sevdiğim şimdi ise şerefine değil şerefsizliğine içiyorum bu gece!!” . . . Mawish . . . ŞEREFİNE - Mawish Şiirleri
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şerefine şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şerefine şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
” oysa ben diz çökmüştüm o namert yüzüne! ömrümü vermiştim o nalet günlerine şerefine içmiştim o senli gecelerde şimdi hepsi gitti ve bitti sevdiğim şimdi ise şerefine değil şerefsizliğine içiyorum bu gece!!” .
merhaba şair arkadaşım
sayfanıza geldiğim de yazacak harfleri bulamıyorum
hayranlıkla defalarca okusamda duygularımı dile gelmiyor dilim lal harfler kayıp
sizin yorumlarınız gibi güzel yazamasamda o güzelliği şiirlerinizi okurken yaşıyorum
çok teşekkür ederim bir demek beyaz gül bırakıyorum nadide sayfanıza sevgi ile kalın
gelip de yeniden! vurma gözlerime! ”
...............
Kabuk bağlamışken gönül yaram debreştirme
küllenen ateşimi harlama yar.
bu gidişler dönüşsüz olmalı.......
....
kutlarım değerli kalem.