Ağlamam için sarf edeceğin her bir harf çok gelir. Hele hele sen, kendin… Sen çoksun her şeyinle… Ya susmak lâzım seninle, ya da sevişmek Ben küsmüşüm feleğe, sözün bittiği yerdeyim…
Suskunsun, konuşmuyorsun, Alışkanlıklarımın arasında dayanılmaz tek tiryakiliğimsin sen, dayanılmaz bağımlılığım… Yüreğimde açan bir ölümdür kan kırmızı Sen yoksan ben yokum…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEN ÇOKSUN… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEN ÇOKSUN… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şimdi anladım ki yaşlanan kimlikteki tarihmiş ve şimdi eminim oldum ki sen her dem on sekizindeki bahar ruhunu daha dün gibi taze tutmuşsun ağabeyim. Aslında bu durumda arkadaşım demem gerekir ama olsun... Okuttuğun mısralar için sonsuz teşekkürler... en derin saygı ve selamlarımlasın her daim...
Yav ben seni bunun için seviyorum be dostum ( can ağabeyim) Güzele yazmak sevaptır...Ve ne olursa olsun bu tutku dolu mısraların tek suçlusu ruhun onu da biliyorum...Ama sende çok yakışıklı duruyor asil aşklar be abim ( dostum)
Nurten ablam sakın bunları okumasın ha....senin mısralarında aşk diriliyor ve bunu yengem duysa şımarır....Koparsa koparsın kıyamet. Sen arada şiir yaz ki ben de ilham bulayım...Sen aşık ol yeter ki yaz şiir...
Nurten ablam döver de hemde çok sever bilirim ruhunu ve adam gibi adamlığını...sen gene de çaktırmadan içindekileri yaz...sanırım ben de pataklanacağm :-)))
Yav ben seni bunun için seviyorum be dostum ( can ağabeyim) Güzele yazmak sevaptır...Ve ne olursa olsun bu tutku dolu mısraların tek suçlusu ruhun onu da biliyorum...Ama sende çok yakışıklı duruyor asil aşklar be abim ( dostum)
Nurten ablam sakın bunları okumasın ha....senin mısralarında aşk diriliyor ve bunu yengem duysa şımarır....Koparsa koparsın kıyamet. Sen arada şiir yaz ki ben de ilham bulayım...Sen aşık ol yeter ki yaz şiir...
Nurten ablam döver de hemde çok sever bilirim ruhunu ve adam gibi adamlığını...sen gene de çaktırmadan içindekileri yaz...sanırım ben de pataklanacağm :-)))
anlamıyorlar işte be dostum.... kadın 45 yaşında, güzelce...Onun ilhamıyla bir şiir yazıp mesaj kutusuna veriyorum. (face bookda) şiirin linki şu: http://www.edebiyatdefteri.com/siir/693033/ol--82301/ çok mutlu olduğunu, şimdiye kadar hiç kimsenin onun için şiir yazmadığını çok teşekkür ettiğini yazıyor....tamam diyorum, tavladım ben bunu, hemen aynı şiirden bir tane daha yazıyorum: http://www.edebiyatdefteri.com/siir/696257/ol--82302/ zannediyorum ki, tamam diyecek, görüşelim... AMMA VE LAKİN O HANIMIMA MESAJ YAZIYOR: "NURTEN TEYZE KEMAL AMCA ÇOK MU RAHATSIZ....ALZHEİMER FİLAN MI OLDU YOKSA? BANA İKİ GÜNDÜR ŞİİRLERLE İLANI AŞK EDİYOR DA...." Nurten teyzesinin bana neler yaptığını tahmin edebilirsin tabii ki; onları da yazıp rezil etmeyeyim kendimi... evet, yürek 25 ama anlayan kim...dur yav bu konuda bir öyküleme yapıp kendimi iyice rezil edeyim...:)
Okuttuğun mısralar için sonsuz teşekkürler...
en derin saygı ve selamlarımlasın her daim...