Arsızlaşmış yalnızlıklarımı yırtıp orta yerinden Aklıma düşüşlerin var, Olur olmadık zamanların telaşında Düşmüşlüğüm var benim kaç defa sevginin ellerinden Ve kışın özlenen yaz meyveleri gibi iç çektiren En derinden Bir deli hasretin..
Düşlerim var birde benim Sırtına binip binip düştüklerim Kanayan yerlerim kabuk bağlar daha da acıtırcasına Ve geceleri kurup kurup tek celsede yıkılan hayallerim Gökyüzüne sıkışmış mavi düşlerim bile var Bir türlü dokunamadığım Ama hep düşlediğim..
Yollarım var sonra şeritleri olmayan Uçsuz bucaksız Denizler görmeyen , şehirlerden geçirmeyen yollarım Bakmakla bitmeyen dağların dumanları zirvelerinde Durmadan ağladığım bitmeyen mesafeler gibi aralıksız..
Acılarım var derin, durup durup sızlayan Kapattığım üstünü, kimseler bilmesin diye Tuz bastıkça ‘ah’ çektiren anılarım da var İç çektikçe hiç’leşen..
Hatıralar var, Yaşanmışlıklar var yılları bir kalemde yitirircesine Peki ya yaşanacak kalanlar? Yaşanamamışlıklar.. İç çekerek koca bir ömrü tüketircesine, Tabir-i caizse..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tabir-i caizse şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tabir-i caizse şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir şiire sinmiş koku buldum, mavi ve siyah zakkum tadında biraz ki neyin öcünü alabilir insan,sevişmelerinin ertesi, silemiyorsa unutkanlığının terlerini..tene değer ten ve böyle başlar her sevişme ki ben kirpiklerinden düşüp göz bebeklerine dokundum, teninde eserken dört mevsimin kokusu..inan bu yüzden alt dudağımdan bir b-aşka d-üşüyor sureler..kimse kendisine o kadar inanmıyor biliyorsun..yokluğunda g-özlerim daha yorgun sadece..daha az varım gibi..anlamıyorsun değil mi? Eksiliyor kültabağımda izmaritlerin sayısı ve bardaklar ki batıyor alt dudağıma çatalın ucu..sen hep aynı şarkının nakaratlarına yakışıyorsun..doğru soruyu sormakla başlar ilk kendinden gitmek..bu yüzden mi bana b-akmayı bıraktın..bi haberken senden balıkçı kasabaları...tamam/sus aralığında gel konuşalım hayattan ve sonra ne olmadığından hayatın..çağrılmayan yere gitmeden önce................
Acılarım var derin, durup durup sızlayan Kapattığım üstünü, kimseler bilmesin diye Tuz bastıkça ‘ah’ çektiren anılarım da var İç çektikçe hiç’leşen..
Hatıralar var, Yaşanmışlıklar var yılları bir kalemde yitirircesine Peki ya yaşanacak kalanlar? Yaşanamamışlıklar.. İç çekerek koca bir ömrü tüketircesine, Tabir-i caizse..
Mükemmeldi anlam ve anlatım severek okudum Usta kalemi engin yüreği alkışlıyorum kalemin daim olsun üstat ________________________Saygılar
bu belki bir haksızlık evet hep keşke diyorum keşke , ben de görebilseydim seni göz göze gelebilseydik duyabilseydim sesini yine eskisi gibi yine saçlarımı okşadığını bilebilseydim dizlerinde uyuturken yine ninniler söyleyebilseydin bana ne olurdu diyorum işte
affet hüzünlerimi sen bakma benim bu hallerime yine de gülümsemek var aslında herşeye rağmen gülümseyebilmek biliyorum ben de bulabilseydim izlerini gülümseyebilirdim belki ben de sana
senden rica etsem , bana eskimiş gülüşlerimizi gönderebilir misin ...
Zaman acımasız geçiyor ve bizler hasretlerin ve ayrılıkların orta yerinde öycece yalnızız aslında. Gün güne bir sevgiliyi daha kaybediyor olmaktan başka , yapabileceğimiz hiç bir şey de yok şair... Bu harika şiirinizde yaşattığınız hasret duyguları , hiç yabancı değil bana ki , rahmetli annem için kaleme aldığım bir şiirimin son bölümüydü burada paylaştığım. Dayanılması çok zor acılar bu sevdiklerimizi yitirmek ki , kader denen acı gerçeğin , kaçınılmaz sonuçları bu yaşadıklarımız. Yok farzedilmesi imkansız acılar ... Şiirinizde de bu acıyı hissettim derinden.
Nice güzeldi dizeleriniz ve derin , etkileyici ... Kutluyorum yüreğinizi ve kaleminizi.
şiirinizi okurken boğazıma bir şeyler takıldı yutkunamadım adeta, içim çekildi okurken.. çok derin..gerçekten.. hem anlamı hem kendisine bu dizeler yazılan kişi derin.. Annenize Allah'tan gani gani rahmet dilerim sevgili şairim, kader denilen acı gerçek bir süre sonra acısına alıştırsa da aslında hep sızlatan bir yanı var canını, gerçek tam anlamıyla gerçek olup birilerini aldıysa elimizden..
çok memnun oldum değerli eşliğinize ve çok etkiledi beni okurken inanın var olun, ben de sizin kıymetli yüreğinizi kutlarım.
Özlemler, acılar, alternatifsiz yollar, çaresizlikler... canım şairim ne güzeldin ne güzel.Ayna tutmuşsun içime öyle bir ayna ki sırrındaki karanlıktan sesleniyordu gerçek bu işte diye...
Anlatımıyla, diliyle, uslubuyla harikuladeydi gerçekten.Kalben kutlarım değerli gönül emeğinizi.
Acılarım var derin, durup durup sızlayan Kapattığım üstünü, kimseler bilmesin diye Tuz bastıkça ‘ah’ çektiren anılarım da var İç çektikçe hiç’leşen.. ----------------------------------------------- Sus ! Sus ki sukût etsin sözlerin.. Ne çok şey anlatır da, bilmez gözlerin... ------------------------------------------------- Sukût ki, dünyânın en uzun cümlesidir..
Kapattığım üstünü, kimseler bilmesin diye
Tuz bastıkça ‘ah’ çektiren anılarım da var
İç çektikçe hiç’leşen..
yazan kaleminiz dert görmesin