Mevsimleri tuttum ellerinde, hep soğuktular, Samanyolu’nun aydınlanma telaşında bir yıldızı kaymış, dünya rayından çıkmış. Kaygılandım bak şimdi durduk yerde… Çelik kuvvet telaşlı koşturmakta; Feleğin çarkı münhal kalmış, münferit çokhücreliler nefaset içinde…
Uzun yıllardır ketumluklar toprağındaydım, yıkanmış beyinler masumlaşmış harmoni Anlıyor musun? geçmişteki gibi ilgi çekmiyor dişçi koltukları Yani vurdumduymazız uyuşturulmayı idrakte otuz iki tekmilini birden bilirim çarpuk çurpuk otuz ikisi birden sökülüp atılıyor temelinden yani, dedim ya, çokhücreliler dişsiz birer canavar bir insan modeli deforme edilmiş bir elinde pala, bir elinde sigara kaçabilirsen kurtulursun.
Çelik kuvvet yıkıyor beyinleri, zehirliyor kaygılandırdım bak gene kendimi uyuyordum ne güzel, böldüm uykumu Her yıldız kayabilir, Güneş’de, Aydınlanmaya boş veremem artık, devam edemem güdülmeye… Aydınlanma çözdüğün problemler, her problemin formülü farklı olur…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AYDINLANMA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AYDINLANMA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çelik kuvvet yıkıyor beyinleri, zehirliyor kaygılandırdım bak gene kendimi uyuyordum ne güzel, böldüm uykumu Her yıldız kayabilir, Güneş’de, Aydınlanmaya boş veremem artık, devam edemem güdülmeye… Aydınlanma çözdüğün problemler, her problemin formülü farklı olur… kemal paracikoglu (kemnur)
Anlamlıydı severek okudum Güçlü kalemi engin yüreği selamlıyorum Kalemin daim olsun _________________________Selamlar
kaygılandırdım bak gene kendimi
uyuyordum ne güzel, böldüm uykumu
Her yıldız kayabilir, Güneş’de,
Aydınlanmaya boş veremem artık,
devam edemem güdülmeye…
Aydınlanma çözdüğün problemler,
her problemin formülü farklı olur…
kemal paracikoglu (kemnur)
Anlamlıydı severek okudum
Güçlü kalemi engin yüreği selamlıyorum
Kalemin daim olsun
_________________________Selamlar