Yazdıkça anlamsızlaşan mısralarımın sebebi var ... Tıpkı söndürmeye çalıştıkça harlanan ateşim gibi Tersinden esiyor yangınlar her seferinde.. Sus demeyin ne olur... Demeyin.
~ ~ ~
Siz hiç kendinizi kendinize yalanlar söylerken yakaladınız mı,bayan ?... Keşke derken gözlerinizin önünden geçip giden onca sahnede, Hiç yakalandınız mı benliğinize ?..
Esaret altındaki duygularınızla aranızda Büyük bir savaş başladı mı... bu savaşın ortasında... Ruhunuz sizi terk etti mi hiç bayan ?
Söz verip tutamadığınız için değil de... Tuttuğunuz ve tutacağınız sözleri yerine getirdiğinizde sizi ve onu nereye götüreceğini bildiğiniz ve bu acıyla yandığınız dakikalara bir imdat çığlığı atmaya çalıştınız mı en sessiz harflerle ?
Biri size ; yalvara yakara inan dedi mi ... Doğrusunu ondan daha emin bildiğiniz yalanlara ?.. inandınız ve inanmak zorunda kaldınız mı hiç ?.. sırf mecbur kaldığınız ve ispat edemediğiniz gerçekleri bir gün gelir de söyler diye, Her şey çok güzel olacak diye avuttunuz mu gönlünüzü hiç ?.. Paranoyalar yaşadınız mı,gecegündüz demeden ?.. Her gece kabuslarla uyandınız mı ? Üstelik,birileri bu halinizden istifade ederek Oyunu daha da neşelendirip,zevk aldı mı hiç ? Hemde Siz paramparça ve ağlarken ?..
Bayan ; Siz hiç sevdiniz mi ?.. Şöyle adam akıllı...
Peki siz gözlerinizi her yumduğunuzda o olup, dünya ya onun penceresinden,onun şehrinden bakmayı dilediniz mi ?.. Ya dileğiniz gerçeğe dönüştüğünde,bir vakit... Yani onun gözleriyle baktığınızda bir başkasıyla göz göze geldiniz mi ?
Siz hiç iki bedenin sığdığı tek kişilik bir yatakta Üç kişilik günaydın/lara uyandınız mı ?.. Sizin de İliklerinizden tutup, topuklarınızdaki sinirleri kopartan oldu mu ?.. Bel kemiğiniz taşla ezildi mi hiç bayan,durmadan hırsla ?
Daha açık konuşmak gerekirse... Sevdiğiniz sizden Bir başkasıyla birlikte,kör olmuş arzularını söndürmek için izin istedi mi ? "Kör ol,Sağır ol,duymazdan gel " dedi mi ?.. Siz onu kirlenmemiş sayarken ?.. arınacağına dair söz verdiği pisliğe daha da battı mı,göz göre göre...
Sizin sevdim dediğiniz insan ; hiç başkasını kaybetmemek uğruna Şimdi sırf yanındakinin sıcaklığına aldanıp... saf ve temiz duygularınızla oynadığını itiraftan kaçıp... Sizi hata saydı mı ? Ona kendini kabullendirmek için Bir kaç dakikalığına da olsa dürüst olup sizi şaşırttı mı ?
Sizin aşkınız kıçı kırık bir geceye satıldı mı hiç bayan, hemde gözlerinizin önünde ?
~ ~ ~
Çok zor değil mi bayan bunca şey... Ama bitmedi,dahası var...
Adını sadece telefonda duyduğunuz bir serseriye "Ona sahip çıkacaksın" diyerek,hayallerinizi satıp... Ona,aslında en büyük zorunluluğu getirip Aynı zamanda onun günahlarının affı için bu cümleyi söyleyebildiniz mi ?
Siz daha kurumamış toprağın altında Yılanlarla dertleşirken her gece... Onun ayrılık bahaneleri,sizin canınızı acıttı mı hiç ? Yani onun gözündeki fiyatınızın bu kadar ucuza düşeceği aklınızın ucundan geçti mi daha önceleri ?
Onunla yaşamayı düşlediğiniz yarınları bir kenara atıp Gelecek hayatının artık bir zehir olmasını dilediğiniz günleriniz oldu mu ?..
Bir gün rüyanızda onun gardropta saklanmış haliyle karşılaşıp, kül rengi yüzü,sol gözünde moru teninde buz kesmiş soğukluğu... Titrek ve ürkek bakışlarındaki umutsuzluğu gördüğünüzde... Yaradan’dan,onun için reva dilediğiniz oldu mu yinede ?.. Üstelik bunca şeyin ardından bayan ?..
...
Neyse Aslında ben bu konuyu bu kadar uzatmayacaktım bayan...
Kısaca sizden Hiç bir zaman vazgeçmeyecek, Çünkü,zaten hiç sizin olmamış biri için. Kapkaranlık bir dünyada,mum yakıp çare aradınız mı ?
Ve eğer bunları siz yaşasaydınız,o yaşatsaydı susabilir miydiniz bayan ? Ben sizi susturabilir miydim?.. Sanmam.. Hiç Sanmam bayan... Öyleyse... Bana sus demeyin olur mu... Demeyin... Avazım çıktığı kadar aşağılamak istiyorum tertemiz sayfaları onunla... Sus demeyin.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sus demeyin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sus demeyin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreyinize salık