Bu acılara bu zulümlere , bir de gözlerimizi açarak baktığımızda , o kör gözler bakın neler de görmekte ...Şiirin hikayesini görmek için tıklayın Bu resmin altında , IŞİD HABERLERİ yazıyordu ,binlerce haber ve resimlerinden de birisiydi... Bu IŞİD için , camilerimizden milyonlarca lira ( trilyonlarca ) toplandığını ve gönderildiğini bilmemiz gerekiyor... Bu örgütün , müslüman canlara kıyması için... Müslüman çocuklarının başlarını kesmesi için... Bu yardımları camilerden ben toplayıp göndermedim bu müslüman katillerine. Peki sizce kimler di bu yardımları toplayıp ışide gönderenler ? Müslüman kardeşlerimize bunu sorsam çok mu ayıp olur sizce ? * Şimdi , insanlarımıza düşen , hasbelkader bu şiiri okudukları zaman , kuyruğunu kıstırıp sessizce sayfayı terk etmek değil , yüreklice , insanca bir kaç kelime yazmalarıdır... * Siyaset , hiç bir ülkede , hiç bir dönemde asla asla , ihanetin , çirkefin , din kardeşlerinin katline düzmece iki yüzlü hain küresel katil güçlerin uşağı olmak değildir ve asla da olmamıştır... İnsanlar , din kardeşlerinin katledilmesine dahi bilmeden yardımlar yaptırtılıp , aşağılık biçimde , sadece , benim adamım , liderim iyidir teslimiyetçiliğiyle ,bu vahşetlere seyirci , suskun kalamazlar. Kalanlarına da, en azından benim , insan gözüyle bakmamaya da hakkım olur o zaman ... Madem yardım yapmayı biliyor insan , bunların nerede hangi amaçlarla kullanıldığını da bilecek.Yoksa bütün bu günahların ortağı olur ...
Mert YİĞİTCAN 22 . 07 . 2014 istanbul |
gökleri unuttuk hocam
ne demis ,,cem karaca abimiz
bindik bir alamete
yol aldik kiyamete
kurtulus yok hocam,
koyunlar devrim yapamaz cobanlarina.
dogru ve aydinlatici emeklerinizi saygiliyorum