Okuduğunuz şiir 17.7.2014 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
ÇINAR
HADİ GİT...
seni taşıyorum kalbimin mezarlığında gün be gün aklıma düştükçe soyuna sopuna giydiriyorum harap ettiğin hayatın taaa içine...
mutsuzluk girdabına bırakıp gittiğin hem ateşlere attığında takvimler eylüle çağrı yapıyordu bense umut etmekten yorularak hiç edilen hayatı sigara dumanına gömüyordum güz tadındaydı sözlerin sonsuz yalanlara inandırdı yüreğimin aşında her sokak başında her aklıma geldikçe...
usumda şimdi uzun soluklu ihanetler dolaşıyor artık sormayacaklar seni bana çünkü gömdüm ellerini ömrümün hazan bahçesine paramparçayım düşüyorum tenim mahpus duvarları kokuyor bakışlarım çaresizlik ve acı içinde kendimin katili oldum yorumsuz bıraktım içimdeki bizi haydi bakalım varsa gücün ve niyetin tek başına yürü bu sevimsiz hayatta bir fatiha için dönmez dilim bil ki özgürlük ilanı yapıştırdım görebileceğin her yere
hani taşıyordum ya kalbimin mezarlığında yer yesin seni...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HADİ GİT... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HADİ GİT... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
haydi bakalım varsa gücün ve niyetin tek başına yürü bu sevimsiz hayatta bir fatiha için dönmez dilim bil ki özgürlük ilanı yapıştırdım görebileceğin her yere
hani taşıyordum ya kalbimin mezarlığında yer yesin seni...
BİR ŞİİR ANCA BU KADAR GÜZEL VE DUYGULU OLABİLİR TEBRİKLER
bu ses ve ve bu his ... evet hüznüme dokunan her tel benimdir:( ve o hüzün bu dizelerde o ses ve histe gizli sanırım bugüne deyin kendi duygularına kendi sesinle tercümanlık yapmadığın için sanırım sende bin pişmansındır. öyle ya, en iyi duygulu vurguyu ancak yazanı vurgular...
hani taşıyordum ya kalbimin mezarlığında yer yesin seni...
Ne kadar samimi sitemler...Sitemi yiyene acımamak na mümkün...Şiir harika...Fon şahane ve en hoşuda bütün bunları birarada sunan akıcı uslubuyla okuyan o güzel ses...Kutlarım...
seni taşıyorum kalbimin mezarlığında gün be gün aklıma düştükçe soyuna sopuna giydiriyorum harap ettiğin hayatın taaa içine...
mutsuzluk girdabına bırakıp gittiğin hem ateşlere attığında takvimler eylüle çağrı yapıyordu bense umut etmekten yorularak hiç edilen hayatı sigara dumanına gömüyordum güz tadındaydı sözlerin sonsuz yalanlara inandırdı yüreğimin aşında her sokak başında her aklıma geldikçe...
usumda şimdi uzun soluklu ihanetler dolaşıyor artık sormayacaklar seni bana çünkü gömdüm ellerini ömrümün hazan bahçesine paramparçayım düşüyorum tenim mahpus duvarları kokuyor bakışlarım çaresizlik ve acı içinde kendimin katili oldum yorumsuz bıraktım içimdeki bizi haydi bakalım varsa gücün ve niyetin tek başına yürü bu sevimsiz hayatta bir fatiha için dönmez dilim bil ki özgürlük ilanı yapıştırdım görebileceğin her yere
hani taşıyordum ya kalbimin mezarlığında yer yesin seni... Harika muhteşem dizeler yüreğine sağlık,saygılarımla,
Hece hece dehşet güzeldi..Nefis bir anlatım..Ayrıca ses ve ses ile birlikte dans eden fon seçimi müthiş...Hisseden ve hissetmelere vesile paylaşım için teşekkür ederim..Selam ve dua ile.
Sevgili seçki kurulu ve yorum bırakan tüm şiir dostları merhabalar. Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim. İş yoğunluğum nedeniyle sitede bulunamıyorum; topluca teşekkürlerimi kabul edin lütfen.
Ve sen Kalimera, katkılarından dolayı sonsuz teşekkürlerimle canım, öpüyorum kocaman.
Sermin Çınar tarafından 7/18/2014 12:41:36 PM zamanında düzenlenmiştir.
siir sevmek , okumak ve yazmak hassasiyettir , duygu yogunlugudur yüreklerden kaleme dökülenler... siz o duygularinizi yagida dökerken yüreginizden lime lime parcalar dökmüssünüz... cok etkilendim.. kalbinize ve kelimelerinize sonsuz saygila
Tanıdık fotokopisi çekilmiş gibi kendimi gördüm şiirinizde:( Hüzünlendim... Yüreğinize sağlık. tebrikler, seçki kuruluna teşekkürler, güzel ve tam isabet bir seçim. Saygılarımla...
usumda şimdi uzun soluklu ihanetler dolaşıyor artık sormayacaklar seni bana çünkü gömdüm ellerini ömrümün hazan bahçesine paramparçayım düşüyorum tenim mahpus duvarları kokuyor bakışlarım çaresizlik ve acı içinde kendimin katili oldum yorumsuz bıraktım içimdeki bizi haydi bakalım varsa gücün ve niyetin tek başına yürü bu sevimsiz hayatta bir fatiha için dönmez dilim bil ki özgürlük ilanı yapıştırdım görebileceğin her yere
hani taşıyordum ya kalbimin mezarlığında yer yesin seni...
Sitem vardı dizelerde Şiir fon ve yorum güzeldi ;K u t l u y o r u m Yüreğin susmasın üstat _____________________________________Selam
“hani taşıyordum ya kalbimin mezarlığında yer yesin seni...” Hayatım da ilk defa duyduğum bir intizar. Daha doğrusu akılcılıkla başarılabilmiş, Bir intikam transında iken olan en güzel imge ! Zaten başka kimse de cesaret edemezdi sanırım Böylesine seven bir insana yenilmeye…
“Yer yesin seni !” Aman yarabbi !!! Ürperdim doğrusu !...
Nasıl olacak şimdi; Aşk yer üstün de, Sofra yer altında. Rahat edebilecek misiniz yine peki, Sevdiğinizin cesedini, Yer üstün de göremeyince ?!...
“tek başına yürü bu sevimsiz hayatta bir fatiha için dönmez dilim bil ki özgürlük ilanı yapıştırdım görebileceğin her yere” Seven iyiden silaha sarılmış buna göre; Demek ki artık bundan sonra Kimse kalmayacak galiba ? Aşkın demir tekerlekleri altında…
Ne güzeldi şiirdi ama ! O intikamcı korku duygusunun dışın da. Yüreğinize sağlık sayın şair Abla !!!...
Onatça tarafından 7/17/2014 6:31:39 PM zamanında düzenlenmiştir.
mutsuzluk girdabına bırakıp gittiğin hem ateşlere attığında takvimler eylüle çağrı yapıyordu bense umut etmekten yorularak hiç edilen hayatı sigara dumanına gömüyordum güz tadındaydı sözlerin sonsuz yalanlara inandırdı yüreğimin aşında her sokak başında her aklıma geldikçe...