Muhtemelen firardı uykum, sesin böldü ve gece parçalandı tellerin sırtında evrenin perdeleri aralandı solgun yüzler tek tek dirilişte kuşattı gerilla sözleri, tetiğe bağladı ellerini pusuda yatan dervişe ağıt sundular sonra döndüler iklimsiz şehirlere küf kokuyordu vicdan dedim tırnaklardan yükseliyordu varoluş dağlar gözlerime güneş baktı asumanımda özgürlük demleniyordu sokaklar rayiha koksa sıçrıyorum ötelere.
Gün kapattı perdeleri, çektik inceden zılgıt yıldızlar abanmıştı nehirlerin kanına umutlar tökezlemişti öfkelerin çelmesinde dedim ya korkaklar irin yalar elma şekerinde kan doğurur yosma kapatma kulaklarını yarın sana tarih yazar sükût. Orta Doğu’ ya sapandan bomba düşmüş gül dalında ne de olsa dünya kan ve gül değil mi rüzgarlar başka yasemine savruluyor kadınlar çoçuklar cinnetlere gebe mısralarım dağ fırtınası umudum evrene cihangir bakıyor siyahı kırmızıyı yaktım binlerce kez kırılan dallarım yeşersin diye kan emiyor.
Bu rezil yılları peşkeş çektim, Sodomlu bakireleri ve kadın memeleriyle seyrediyor yanık gözlerine sürme çeken gerillayı.
Sığmaz şimdi sol yanıma çocuklar aykırıyım ah be gözüm zor gelir hüzün, tüketiyor ölüm kanayan yaralarıma tütün basıyor kaçakçılar...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SÜKÛT... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SÜKÛT... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ve kadın memeleriyle seyrediyor
yanık gözlerine sürme çeken gerillayı.
Sığmaz şimdi sol yanıma çocuklar
aykırıyım
ah be gözüm zor gelir hüzün, tüketiyor ölüm
kanayan yaralarıma tütün basıyor kaçakçılar...
Sermin Çınar/İzmir
Şiir yorum ve fon mükemmeldi
Küf kokan vijdan................ Anlamlıydı
___________________________Yüreğine sağlık kutluyorum her iki dost yüreği