Bir kaç yakıcı hasretle yolculuk edersin maviliklerin arasında Umutlarını toplarsın tek tek Zil zurna sarhoş yıldızlardan tac yaparsın saçlarının arasına
Kim bilir... Umut olmasaydı ne olurdu halimiz..?
Yaralı gözler, gövdeler yaralı Bir adam orda kendi darağacıyla bir kadının intihara sürüklenen sözleri ya düş kırıklığı..!
Serçe sıcaklığı arasında ürkek bir direnişle yedik aşımızı yaralı gözler gövdeler yaralı gözlerde bir volkan K O R K U Y O R U M
Mavi gökyüzünü,denizi, yıldız yellerini özgürlüğünden ettik Sözcükler kızarmıs demir yokluğunda çaldık onları çakmak taşından
sonra...
Yeniden yaratırsın yüreği şu güvercinlerin uyuduğu kümesten Umut taşırsın bir kaç ırmağa o denli uzak ki, sen kendin bile değilsin sonra uzayıp gider göçü serçelerin...
Ruhu delinip ameliyat edilmişcesine o kadar acı, o kadar yoksun listemiz çok fazla uzun kuşku onurlanmış özlem mühürlenmiş kuşkunun onuruna..
An gelir
Sıkıntılarımızdan uzun metrajlı bir film çeviririz "sislerinde görülmeyen insanlar"
Randevü vermiyorlar artık anlamak isteyenler Ruh çok pahalı bir obje olmuş ve hiç gebe kalmayacak...
Yaşam kargaşa, yaşam pıhtı bakım isteyen bir şiir tir tir titriyor örtü altında...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sislerinde görülmeyen insanlar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sislerinde görülmeyen insanlar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ümit hayatın can suyu. Bunalan yüreğin havası hayallerinin mayası. Ürkeklik hayallerine kavuşmayı engeller. Dik duracak ve mücadele edeceğiz menzile ulaşmak için. Harika bir şiirdi okuduüum duygu sel hoşça kalcanım
Yaralı gözler, gövdeler yaralı Bir adam orda kendi darağacıyla bir kadının intihara sürüklenen sözleri ya düş kırıklığı..!
Umut olmasaydi ne olurdu halimiz siirdede siir gibi bir soru ve umut olmasaydi dusunulurse Iyiki umut var aklindaki gercekten gerceklesemese bile hep bir umut yasatirsin icinde belki olur belki gelir gelki duyar belki bilir dercesine...
Iyiki dus varmis gercekten kavusamadiklarina hayalinde kavusuyorsun en azinda/... Ama dus kirikligi yok mu bir kese dusten dustun mu canin oyke yanar ki unuturum dedikce hatirlanir bazi seyler yarana tuz basar gibi...
Bazilari bazen gercekten olur yureginde ve Rabbim oyle bir umut eker ki icine iyiki oldurmusum icimde onu ... iyiki yeniden yeni birini sevmisim der mavi misralar dokulur gokyuzunden...
Tebriklerimle degerli sairem cok guzel ve derin anlamli bir siir ... Yorum desen her zamanki gibi kusursuz..
Tebriklerimle canim...Kalemin kavi olsun...Her dem siirle
sevgili şairem bu gün okuduğum en değrli şiirleden biri kadın olmanın derin hüznü oysa ne fırtılar kopar yürğimizin içinde kimselerin haberi olmadığı serçe ürkekliğinde yaşam karmsşında sürklenip giden kadın ..ne yazıkii..tebriğile şaire..