Yüzümüzü ortaya çıkardığımızdan beri varlık için açlık çekeriz Daha çok benziyoruz birbirimize başkalaşır gibi Bazen kendinden başka biri arar kimliğini Yaşam başka biri Ölüm başka...
Hep yuvarlanıyorum doğduğumdan beri yüzüm başka biri,özüm başka Dünyanın gövdesi ölümün evi, görmem için gösterin bana uyandırın beni! Yaşam başka biri ölüm başka...
Acı ve hüzün tanımlar bizi yediler güneşin ekmeğini gökyüzü başka biri yıldızlar başka Kimsenin değildi yaşam sözsüz konuşan sessizlik gibi duyuluyor mu çığlık? Yaşam başka biri ölüm başka...
İki gövde yüzyüze düştüğünden beri iki kök dantellenmiş geceye dal başka biri,yaprak başka Ve kıvılcım çaksan geceye yanan başka biri,yakan başka Su olsan dalga başka biri okyanus başka....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAŞKA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAŞKA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ve yeni günün yeni şiirini gözden kaçıran bir şiir sever ben :)
Ama biliyorum değerli şairem beni affedecek....
Cok güzeldi baştan sona ama beni yüreğimden vurmaya şiirin finali yetti...
İsim başka / kimlik başka
özün başka /sözün başka
Ne güzel olurdu halbuki hem özü hem sözü aynı olsa
ama şairemin hem özü hem sözü bir ki böyle güzel bir serbest şiire imza atmış her zamanki gibi...
Bu güzel paylaşım ve güçlü yürek sesiniden gelen enfes ötesi yorum için Teşekkürler değerli şairem Gülden Atalan...
Sevgilerimle
Kuzum benim tarafından 7/5/2014 11:39:32 PM zamanında düzenlenmiştir.