Aynadaki yüzler hiç mi tanıdık değildir insana. hiç mi anımsatmaz kendi çizgilerini...
Beyhude bir geleceğe gözüm kapalı sereserpe yürüyorum. Her geçen gün artan nöbetler içinde...
Saniyelere özlem bir yelkovan... Yelkovana hasret Ateş ortasında kalmış bi akrebin izindeyim anbean... Geçmiyor işte sensiz, bu dilsiz zaman... hep aynı nakaratta tekerrür ediyor acılarımı ve açlığımın en iştahlı eylemi oluyor sevgiye dair..
Gece çökünce sol yanıma Durgun sularına aldandığım Karadeniz’im... Çaresizliğime en soğuk mevsim... Erzurum’a İzmir sıcaklığıyla bakan gözlerim oluyorsun Sonra sen oluyorum... Ben oluyorum... Olmuyor. yine Eritemiyorum kar kaplamış dağlardaki buzulları... Çığ düşüyor aklımın ahşap odalarına... üşüyorum. donuyorum. Yıkılıyorum Kaybediyorum...
Kaybediyorum,çünkü sen benim en şiddetli savaşlarımda savunmasız kalmış en çaresiz cephem... Sen benim; Kırık dökük bir sandalda parçalanmış kolsuz bacaksız ve zayıf düşmüş sarhoş bedenimdin Taarruza geçemediğim... Sınırlarımı aşıp bir türlü kurtulamadığım, yaralı ve düşman eline esir düşmüş gururlu yanımdın.
Ben. Sende var olma mücadelesi veren adam... Ben sende ; ameliyat masasındaki umutsuz bir kalp hastasının kapı önü bekleyen çaresiz babasıydım... Hep acı haberle kestin umudumu şah damarından.
Şimdi çek fişi öyleyse... Umut yok dedin...
Sana bağlı,yatalak bir hayatı istemiyorum... Aklım yerinden oynadı... Ümidim.. Kalmadı artık !
- Bazıları gidişi başlangıç sanır kendine... Ama onlar Asla bilemeyecekler, neleri bitirdiler,gittikleri yerde
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çaresizliğimin En Soğuk Mevsimi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çaresizliğimin En Soğuk Mevsimi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hiç kimse bilmez insanın yüreğinde kopan kıyametin ömründeki bütün şehirleri yerle bir ettiğini..kifayetini yitirir tebessümler ve kılı kırk yaran bir telaş başlar akılda..
nedemeli ardından gidenin yaktığınamı yanmalı yıktığının altındamı kalmalı..
elini kalbine koy kardeşcan..ve orda taşıdığın mücevhere sahip çık.. yolun bahtın aydınlık ola..
Sana bağlı,yatalak bir hayatı istemiyorum... Aklım yerinden oynadı... Ümidim.. Kalmadı artık !
:((
ümidi sarmalarsak siyahla gelecek gün dilimize ağıt,gönlümüze dert eker işte aklımızı yerinden edenler bilmezler mi gönlün ahını alan gülmez yalan dünyada :( şiire düşen gönlüm gibi söyleyeceklerimi şiirden okuyorum bende işte:
Çığ düşüyor aklımın ahşap odalarına... üşüyorum. donuyorum. Yıkılıyorum Kaybediyorum...
bu nasıl bir yangın dır ki yaklaştıkça koru yüreğime dokunuyor,ellerimi uzattıkça kaybediyorum baktıkça yıkılıyorum ayaklarıma bir yorgunluk çöküyorda geldiğin yolları uzaktan seyrediyorum...
ah be sevgili, bilmez misin gönlümün viran köşeleri nasılda can çekişir aklımın odaları senle dolu iken bile nasılda kendini kaybeder eger bildiklerim seni döndürmezse yolundan oku şiiri derinden:
Şimdi çek fişi öyleyse... Umut yok dedin...
Sana bağlı,yatalak bir hayatı istemiyorum... Aklım yerinden oynadı... Ümidim.. Kalmadı artık !
kır kalemimi...HADİ!
REMZİ KARDEŞİM kanamalı yüreklerin ilacı var mı bilmem tabipde olmadığı kesin tescilli gerisinide aklım yetmedi benimde
ağlatma gözlerini desem... önce sen kendi gözlerini sil dersin bilirim..
Okuduğum romanların birinde aynen şöyle yazıyordu '' Aslında herkes kendinin katilidir, herkes kendi azrailini çürütmekle meşgul. ''
Bir kemik ruhun içine düşmek ve oradan çıkamamak ölüm. Ölümü satır satır karala, ki göğün siyah kıkırdamaları gülmesinler . As olan herkesin çürük raporlu olduğu ya da çamur yığını olduğu. Cân evlat, artık bırak gitsin . Su ne yöne akacaksa aksın. Ahının tutuğunun farkında zira.
Dedim ki, sen şuan bir ...... tamah ediyorsun. Sana ne dediysem ona da dedim. Lakin o kararını vermiş. Sana bana da selametle demek düşmez mi ?
Her şeyin hayırlısı, zira ne yüzümüz bizim nede göğüs kafesimizin altında ki kalp. Üzülmek neye neden dolayı ne aklım ikrar ediyor nede ...........................
Güneşli günler elbet kalbine dokunacak henüz çok küçüksün. O güneş gözlerine dolduğunda bende yanında olacağım inşallah.
Şimo'ya her zaman derim '' Düğünün dünyanın öbür ucunda da olsa geleceğim '' Onu ne çok sevdiğimi eşim dahil herkes bilir. Yüreğinin temizliği gözlerime düştüğü günden beri şükür ektim bir kez daha.
Sende bir kardeş ya da oğulsun bundan gayri. Öperim kulağıma düşen sesinden .
Seni önce kendi ruhuna, sonra yerin ve göğün sonsuzluğun tek hakimi olan, Rabbime emanet ediyorum.
O güzel kalbine benim için güzel bak olur mu ?
Haydi artık uçur, şu azat kuşlarını damarlarının cümlelerinden. Şükür kalbimiz atıyor cân'ımsın şükür.
Var ol, ağladığım var ol...
Not: Ben artık üzülmek istemiyorum ikiniz içinde. Ne olur bu olayı tatlıya bağlayın ne olur. O da sende bir birlerinize haklarınızı helal edin emi evlat. İnan o da çok üzgün inan. Senide onu da seviyorum, bilesiniz. :((
Dilerim Rabbim yollarınızı mutlu kılar.
Believe tarafından 7/3/2014 2:07:56 PM zamanında düzenlenmiştir.
Believe tarafından 7/3/2014 11:15:17 PM zamanında düzenlenmiştir.