(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
farz-ı misal şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
farz-ı misal şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bu bir ihtilal yarayla kabuk bağlamasına az ötesi kanrevan tam yanı şiddetli hayat bulaşmış her harf kendi dizaynıyla şiirin pelteklikten çığlığına ..harkulade..
Son zamanlarda okuduğum imge şiirleri içerisinde en iyilerinden biri. Şair usul usul dolaşmış kelimelerin kıyIsından ve isabetli vuruşlar yapmış şiirde kalite adına.Her kelimesine selam olsun böyle dolu şiirlerin.
önce içindeki çocuğu astım aklımın darağacına ardısıra çocukluğumun yüzdüm derilerini ve senden sonra
farzettim ki hiç yaratmadı Tanrı beni..! Farzetme ile hiçbir şey bitmez. Farzediyorum ki kendinizi avutuyorsunuz, o uslanmayan çocuğu kanaatinizce asıp, çocukluğunuzun derisini yüzme ile. Tebrik ediyorum.
Karadeniz'den iz taşıdığımıza bahse girebilirim; hiç yoktan bir şarkı -o kadar korktum-.. Hırçın ve çok. Kül ve gri. Birkaç sözcük ile bir insan çizilirmiş, ben beceremem belki çizmeyi ama dinler gibi oluyorum bâzen..
O resimdeki kırmızı silik izler. Gözleri olmayan bir karanlık ve yalnızlık. Hadi kandırdım deyin, şiirler çoğaltmak adına birkaç dünya tahayyül ettim kanım aktığınca. Biz duyduk sayalım ya da.
Kelimelerin dili dediğimiz o şey, bütün sessizliğin başımızda dövündüğünü hissettirebiliyor. Bu bütünün, anlaşılır bütünün sahibine teşekkür etmeli. Güzeldir çok şey, mastarsız "kan.." ise mesele bir de, dostça selâm bırakıp ayrılmalı.. Şiirdir en çok ama muhabbetin tadı daha çok.
içimiz dışımız karadeniz kokuyor her ne kadar uzak olsakta.. şiire muhabbete konukluğundan dolayı çok teşekkür ederim sevgili Havin.. ve ayrıca hoş sedan içinde..
"... kimse bilmedi her pazartesi yeniden doğurduğunu annemin beni" ... en can alıcı yeri işte burası...çünkü orda; bir çocuğun duyulmayan, havaleli çığlığı ve eşgali belirsiz kimliği saklı...
Tek kelimeyle mükemmel.Sadece bu çalışmayla yetinmeyip diğer çalışmalarınıza da göz attım.Akıcı ve bir o kadar etkileyici.Gönülden kutluyorum.Yüreğinize sağlık.Sevgi ve selamlarımla...
İlk defa uğradığım sayfanızdan çok güzel ve güne çok yakışmış şiir okumanın keyfindeyim Her kelimesinde ayrı bir anlam ayrı bir şiir çok güzeldi Kaleminizi tanımaktan dolayı mutlu oldum ...tebrikler
tebriğile..kadın ve günah..hep aynı kefeye konan tek. suçlu..keşke tüm şiirlerimi uçurumdan atacak kadar cesaretim olsaydı belki yeniden bir dünya yarta blirdim adı konmaış sevdalara.. güne düşen en güzel ve en anlamlı şiir resitali..tebriğile şair..
Saygılarımla..