Solgun kelimelerimiz vardı.(göl kıyısında) Kırık sandalın durgun sularına aldanırdık; Kirlenmiş beyazın siyaha kızdığını öğrendik. Her şeyin geçip-gittiğini, (çok sonraları) Geriye kalanlarınsa hiç işe yaramadığını… —hep öylesine yaşadık hayatı, öylesine… (oysa çok hayalimiz vardı yaşattıramadığımız)
Kırmızı pabuçlu çocuklara özenirdik. Çok değil daha düne kadar.(parktaydık) Sen elli kiloydun ben altmış/hep alttaydım. Git-gide de ağırlaştım, sessizce…(tattıravallide) Yüksekleri sevemedim hiç/ onlarda biraz beni… —hep öylesine yaşadık her şeyi, çocukluğumuzu bile (yazık, kaybettiklerimizle ne çok şey kazanabilirdik)
Uzun mevsimlerimiz vardı, değil mi? Yağmuru doyasıya izleyecektik, rüzgârı da… Sonraları siyahı-beyaz yapacaktık. Ve havuç burunlu, kömür gözlü kardan adamlar… Olmadı her defasında üşüdük/ ellerimizden, yüreğimizden, —hep öylesine yaşadık hayallerimizi de, öylesine… (bulut olup dolsan gözlerime, ağlar mıyım hiç?)
Daha dün sandıklardan çıkardım çocukluğumu Nasıl da sığdırmışım tozlu bölmelere… Oyuncaklarımı, fotoğraflarımı ve seni, Gün gelir dönülürmüş eskilere, hüzünle… Çok mu döndüm acaba bebekliğime ki(dayanamıyorum) —hep öylesine yaşadık geçmişi de, özlemeyi de… (üstelik anılara dönülmeyecek yollarda kayboldum)
Şimdilerde gölgem mutsuz duruşlarda Bazen alıp başımı gitmek istiyorum(gölgemi bırakıp) Her yanım sağır, kör ve kayıplarda… Üstelik gülümsemelerimde yakışmıyor eskisi gibi, Ne yana dönsem nefret dolu bakışlar… —hep öylesineydi değil mi, yaşama tutunuşum (öyle ya kırık ezgiler hiç oynatır mı adamı?)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hep Öylesine Yaşadık! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hep Öylesine Yaşadık! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Evet, "hep öylesine yaşadık" aslında uzatsak elimizi tutacaktık hayatın bir köşesinden. Ama fani dünyanın telaşları içerisindeydik. Hiç ölmeyecekmiş gibi "hep öylesine yaşadık".. Yüreğine sağlık, şiirinle geçmişe doğru bir yolculuk yaptım. Sağlıcakla kal..
Uzun mevsimlerimiz vardı, değil mi? Yağmuru doyasıya izleyecektik, rüzgârı da… Sonraları siyahı-beyaz yapacaktık. Ve havuç burunlu, kömür gözlü kardan adamlar… Olmadı her defasında üşüdük/ ellerimizden, yüreğimizden, —hep öylesine yaşadık hayallerimizi de, öylesine… (bulut olup dolsan gözlerime, ağlar mıyım hiç?) HARİKA DİZELER VE HARİKA BİR ŞİİR.KUTLUYORUM SİZİ...
(öyle ya kırık ezgiler hiç oynatır mı adamı?)
harikasın ya kelime bulamıyorum yazacak...iyi ki varsın dostum..gönlünden geçen tüm hayallere, ulaşman dileğiyle..sevgiyle..