“Hasretinden eskittiğim prangalar Ulaşır mı sana-benden önce Yoksa bekler misin bu avare adamı yine de”
—ki ben çıkmaz sokakların adamıyım Avare bir ruh çırpınır asi bedenimde Yolumdan öte yolcuyum bu diyarda Bilirim, bilmesine de Yine de çakılır yüreğime/ Hasretinin özlem çivileri…
Her sabah attığım ilk adım sanadır Hep benden önce ulaşır gölgem Sokak köşelerine, şehrin en kalabalık caddesine Hani bir çeksem kokunu ciğerlerime Bitecek içimdeki yüzyıllık yalnızlık korkusu Yine de her günün sonunda sanadır yorulmalarım…
—ki ben sıradan, basit ruhlu adamım Öyle ağır değil yüküm mesela Bir katığım, bir suyum en çok sendir isteğim! Ne zenginlikte gözüm ne de öyle işte Yok derdim çok şükür Bir de topallamasa yokluğunda kalbim…
Bu gece sürünür yerde anılarım Anladılar ki benden fayda yok artık Özlemişler be seni, hani benden daha çok Ama yok işte ayakları Benden öte yüzleri, cesaretleri var Ama yok işte ayakları-olanın hali belli!
“şimdilik Mavi ağaçlar ısmarladım Hasretinden Arta kalan bahçeme/ Bunu bil şimdilik!”
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mavi Ağaçlar Ismarladım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mavi Ağaçlar Ismarladım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
mavi ağaçları,
deniz kaçkını martılar yuva beller
ya balıklar,
onlar da çiçek açsa dallarında her bahar.
olmaz mı,
neden olmasın ki,
ağaç mavi.
biz şiir dedikçe,
kaçıyor herkes.
nasıl bu kadar ilgisiz kalırlar hiç anlamam,
şiirdi vesselam.
kutlu olsun.