Haftalardır ellerimde ufalanıyordu bu aşk Ve kıymıkları batıyordu ayrılığın… Üstelik içimdeki herifte küsmüş bana Oysa daha kendime bile söyleyemedim “yokluğunun adıma ekleneceğini…” Ve çok sevdiğim dostlarım Dilimin gölgene takıldığını bilmedikleri için Sessizce konuşuyorum diye Deliler sokağına ismimi vereceklermiş… Ne tuhaf sensizlik değil mi?
Ruhuna yaslanma zamanlarından Çok uzakta bir yerde kavruluyorum… Ve kaldırımlarda kalan kokuna tutunarak Ansızın şamarlar yiyorum sokak lambalarından… Şimdi her taraf karanlık Ve ben çocukken gezdiğim mezarlıklarda bile Bu kadar korkmamıştım yaşamaktan… Ne kadar tuhaf sensizlik, bir mıhtan daha derin acısı
Günler, geceler ellerimde ufalanıyor Ve bu ayrılığın kıymıkları canımı çok yakıyor Şimdi yani ben sensiz mi bekleyeceğim ölümü?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen Artık Olmayacaksın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen Artık Olmayacaksın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Dilimin ucunda asılı kalan bir sen var .. Yüreğindeki darağacına asılı bir de ben..
Taşıyorum yokluğunu sırtımda ,ayaklarım titreyerek.. Düşme düşümden diye; Gözlerimi açmaya korkuyorum her sabaha.. Sensiz; Sonu olmayan bir hikayede,ardı sıra ne geleceği meçhul üç noktadan ibaret bir cümlenin öznesiyim,yüklemine yenik düşmüş..
"Bir zamanlar Canımın attığı "sen",canımı yakıyor artık.." Ya yakmalı senin için biriktirdiğim tüm harflerimi.. Ya da yazmalı... Kalemimle beraber bitene kadar "seni"..
Ne kadar tuhaf sensizlik, bir mıhtan daha derin acısı
Tebrikler yüreğe gönül dostu, saygılar