Vardır herkesin bir arabası Merak etme binersin sende bir gün Lakin bindiğini belki göremeyebilirsin Ama tüm sevdiklerin görürler… Hatırla sevdiklerini arabalarına Nasıl da gözyaşlarınla bindirdiğini… Nasıl da giderken ardından su döktüğünü Ki susuz gitmez o araba Korkma, paran olsa da olmasa da Sıranı bekle yeter ki/ bineceksin sende…
Hem sana ait olanlar da seninle gelecekler Gelmeliler, öyledir bu hayatın veraseti Ama sen/ bir seni götüreceksin ki Artık yolda kalır mısın, kalmaz mısın? (bilinmez...)
b.i.t.t.i.
(neden bu şiir yarım yamalak kaldı diye sorarsan eğer. Bana bu hayatta tam olan bir şeyi söyleyin, söz size tamamlayacağım bu şiiri… bir de çok tanımasam da eserlerimi okuyan sizleri, bilin ki harflerden gözlerinize, gözlerinizden yüreğinize girmeyi ve orada daima kalmayı nasıl da hayal ediyorum.)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Emre onbey-Son Araba şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Emre onbey-Son Araba şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ben bu yolculuğu ve o anı hep yaşıyorum her yaşayışımda hıçkırıklar basıyor bedenimi çığlıklar kopuyor boğazımda düğüm her anım da iğneleniyorum ama bu biter mi yoksa bitmez mi bilinmez... yüreğine sağlık
Tamamlanamamış düşlerin fırtına tepelerinde çocuk ellerimizle ufku gözlerken bir uçurtmanın kuyruğu değer saçlarımıza, üşür yüreğimizin duldası. Her öykü yarım bir içlenmedir aslında, soluksuz yanılsamalarla büyür bir gün yaşamın rengarenk ovası. Tebrikler dostum.
her yaşayışımda hıçkırıklar basıyor bedenimi
çığlıklar kopuyor
boğazımda düğüm
her anım da iğneleniyorum
ama bu biter mi yoksa bitmez mi bilinmez...
yüreğine sağlık