Akan göz yaşların düşmeden daha toprağa Aşk,kısar gözlerini ve yaslar onun omzuna başını için için... Sen sadece ağlarsın... Duyan gören bilen kimseyi... Görmedim... Duymadım... Bilmiyorum... Sen yalnız ağlarsın... Yalnız Ağlarsın...
Aşk Çekilir aradan Üç büyük kuralı o öğretmiştir sana Sadece susar... Susuzdur... Ama dileyemez kimseden Sadece susar konuşmaya,bağırmaya,haykırmaya... ve kucağında ninniler söylediği Türküler fısıldadığı saf bir çocuğu Şen kahkahalarla gömer toprağa. İçini sorma Göğüsünde o ilk ısırığın izi Kulaklarında ilk yarım yamalak sözcükler Dinmez gitmez...
Önünde duran bembeyaz bir sayfaya baktırır .... Ardından,öylece baktığın Saniyeleri yaktığın kısa bir ömür üzerine Ellerine Kara bir yazıyı yazmayı öğretir...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kimse Görmez şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kimse Görmez şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ah aşk! kapı aralıklarından sızan gibi sarmaladı,yüreklerimizi bildiklerimizi bize yar eden değil bilmediklerimizle vurandı belkide bizi :( ve tüm kapıların ardı zifiri karanlık şimdi öfkeli yağmurların altında dilencisi olduk beklediklerimizin belki tüm şiirler aşk kanamalı ve ölü şiirlere uyanışımızda bundan değil mi ki
remzi kardeşim, bilindik öyküleri sıralamaya kalem yeter mi bilmem ki kanamalı yaraları sarmaya ömür yetmez onu bilirim ..
Eller mi soğuktu yüzler mi? Havanın güzelliğine aldırmadan Zaman dedi evliya zaman Senin için durmuyordu! Tükenmişti cümle ürkek Koskoca sessizliğe Umudu ırak ederek Her şey dedi sevilen Ayrılığa dair her şey Böylesi başlıyordu!.... saat 09.30 İskenderun ....
Aşk, Bazen Acıma sızan dı.. Acımasız bir andı !... Hiç yaralarıma sızıp,sarmadı...
İnşallah dost! o kadar kırılmışlıklar var ki birini onarsam diğeri yarım kalıyor bazen çığlık bazen sessizliğim beni tarif eder. Dileklere içten teşekkür ederim. Yoruma verdiğiniz değere de... Paylaşımlarınızı her zaman izleyeceğim.
En güzel umutlarla başlasın ve devamında gerçek mutluluklar ve huzur kovalasın gününüzü diye...Güzel bir dilek geçti içimden. Çok teşekkür ederim Sevgili dost... Yalnız,kaleme kadar düşen bir ihaneti, yazdıkça çoğaltmaz mıyız peki ? bu sorunun cevabını gerçekten merak ediyorum... Yani bazı insanları onların istedikleri yerde tutmuş olmaz mıyız sizce de ? Gerçi onlar nerede oluyorsa olsunlar... Biz onları,nerede görüyorsak... Onlar hep orada olacaklar... Yalanları da !
Bazen Acıma sızan dı..
Acımasız bir andı !...
Hiç yaralarıma sızıp,sarmadı...
Senin bildiklerini
Benim bildiklerimi...
Kimsenin bilmediklerini...
sarmadı...
ah aşk!
kapı aralıklarından sızan gibi sarmaladı,yüreklerimizi
bildiklerimizi bize yar eden değil
bilmediklerimizle vurandı belkide bizi
:(
ve tüm kapıların ardı
zifiri karanlık şimdi
öfkeli yağmurların altında dilencisi olduk beklediklerimizin belki
tüm şiirler aşk kanamalı
ve
ölü şiirlere uyanışımızda bundan değil mi ki
remzi kardeşim,
bilindik öyküleri sıralamaya kalem yeter mi bilmem ki
kanamalı yaraları sarmaya ömür yetmez onu bilirim ..
tebrıklerimle asil yürekli kardeşim