Bu kalemin ucunu Kendi ellerinle biledin Şimdi her cümlemin sonunu Vicdanına batırıyorum,nokta nokta...
Edebi makamlarda şahlandıramam artık Sana ithaf sözleri... Çünkü varın yoğun bir anan... Anan da, ...Nokta nokta.
...
Neden se _
İpin bir ucu sende Bir ucu kendisindeyken... Bana söz verirken bir anne diliyle ... Namus,şeref diye diye günahkar bir geceye teslim etti öz kızını...
- hadi kızı yanlış yollardaydı - Peki o da mı aptaldı... - Belkide - O bile Şabanı oynadı ! ve neyse ... Nokta nokta.
...
bu kötü skeçte Senaryoyu yazan kimse Bana iyi rol düşürmedi ne başında,ne sonunda... Hep figüran hep arka plan ... Belki de hep iyiler kazanmıyordu gerçek hayatta ! ...
Sahne güzeldi Büyüsü beni etkledi ama Senin kadar müptelası etmedi düşürmedi yataklara asla..
şimdi filmin galasını bekliyorum merakla... merakla...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nokta Nokta şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nokta Nokta şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
dinlediğim şiirler içindeki anlam ve güzel olanlardan bir tanesi yüreğiniz,deki nokta noktalı ukteniz olmasın noktalar noktalı uktedir ükteler noktalı ukte ....
Jale Keskin tarafından 6/17/2014 8:49:05 PM zamanında düzenlenmiştir.