Ağız dolusu bir sancıya kucak açıyor kelimeler şimdi Ki Adından başka hiçbir harfi yakıştıramıyorken dilime Bir bir giyiniyorum Adım başı soyunduğun kirli cümlelerini!
Gelişi güzel küfrediyorum gözüme çarpan ihanetlerine Koynumda beslediğim çocukluğunu Alnından vuruyorum Yedi ceddime yetecek kadar Ağrı biriktiriyorum sonra sol tarafımda Adın anılsa Deli divane bir telaşa sarılıyor Ellerinden tutuyorum ölümün İsrafile meydan okuyor günahkarlığım Kaşlarını çatıyor cennet Cehennemden kovulan meleklere Analık ediyorum sonra Faili meçhul hiçlikler doğuruyorum ayak üstü Güle oynaya yitiriyorum aklımı Şimdi İki tarafı keskin bir ayrılığın üstünde yürüyorum çırılçıplak Ve cinnet geçiriyor hafızam Ne varsa senden kalan Öldürüyorum!
‘’dilimin işleyeceği her cinayetin altına atılan imzadır artık adın görmemezlikten gel!’’
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CİNAYET şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CİNAYET şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Cin'ayet olmuş kelimere serilen resmen! ve ben şiire puan verirken elim titredi nasıl böyle bir muhasebeye (acıya) oy verirsin sen nâr! hemde en yıldızlısından 5 olarak dedim kendime...
Fazla sözden ziyade fazlaca sustuğum şu zamanlarin ecrinde eziliyorum inan, insanın ellerindeki görünür şeyi yok göstermek istemesi hayatın ki seviyorsan hayatı gözün yumuk yaşayacaksın... cümleyi tamamlamaktan vazgeçtim, nasıl yorumlarsan öyle kalsın can.
Can yanığı rengi bilir misin? nâr rengi derler ama ben gri diyorum külden öte siyaha yakın olanından, işte öyle bir dönemin çocuklarıyız biz eğer ki böylesi acıları beyaz kâğıda kara bir yazgı gibi düşüyorsak inan biz yaşanmayack bir devrin çocuklarıyız..
En çok da şu cümlelerini sevdim;
" Cehennemden kovulan meleklere Analık ediyorum sonra "
güzel ötesi diyebilirim gönül rahatlığıyla. Ki "anne" kelimesi yıldızlı bir aferim şu sıralar amel defterimde.
Yorumsuz kalamadım içim acıya acıya yazdım bağışla içini kararttı isem olur mu.
‘’dilimin işleyeceği her cinayetin altına atılan imzadır artık adın
görmemezlikten gel!’’
peki :)
yüreğin şiirle dolsun :)