Kör bir insan gibi yolumu bulmaya çalışırken el yordamıyla yön verecek parmaklıklar yoksa da içimde, kanımda ışıkla örülmüş sen dolaşıyorsun damarlarımda
Yaprakların anlamını bilmeden ağaç köklerine sarılırız filizlenen bitkiler sen de onlar gibi büyürsün bende... Vardır senin gülünün büyümesi bahçende şarkı söylüyorum, ezgin yüreğimizde hiç duyulmamış, hiç katılmamış yüreklere tutan olmamıştı hiç kalalım diye...
Kimine paydos çeker hayat kimi ağır ağır çevirir gözlerini gökten Nice katılaşmış yürekler, tozlanmış onca yitirişten Ondandır bunca gâm, hüzün yükselir ağlayan gözle sulardan...
Seyrederiz bir kemerde yorgun düşen güneşi Evren bile sağırlaşmış, üstelik tozlanmış İşin sonu işime gelmiyor nasıl da acı veriyor şehrin yüksek duvarlarını düşünmek..
Şimdi yüzlerini sabaha döndürünce sokaklar umduğunu bulamayan geceden kalma şarapçı adamlar yağmurlara gizlendiği akşamlarda kaldı sessiz çığlıkları ödünç almış gibiydi ırmaktan dağ gibi yerde yatan saçaklardan geriye kalan; hoyratlığını ilk işareti bileğindeki yara izi bedenin neden silmez ancak şimdi anladın!
Yürektende gitmez ırmakların özlemi ya da suyun kimsesizliği Kuşların göğü kuşattığı mevsimler gitmez! Kendi kendine sözlerini bilmeden mırıldandığın şarkılar o yüreğine gelen pır pırların gitmez...
Bak! nereye çevirsen yüzünü hükümle yazgılanmış gibi çaban nereye çevirsen gözlerini yarım bıraktığın bir yârin gözleri şiir kokan saçların kokusu
Ve yüreğin bir ceset gibi oraya gömülmüş aklın çürüyüp yıkılacak mı böyle? Hep peşinde izleyecek durmadan seni bu kent...
Şimdi dokunamayacağın kadar uzağım sana nefesin kadar yakınında haydi gel dokun bana...
Sisler sarıldı boğazıma düğüm düğüm Simsiyah bir satır yazdım sana bugün Binlerce kez cehennemlere gidip döndüm Kanla suya aşinayım
Gel... Elemde var bende yasak olan herşey cebimde
Korkma!
Cennetin her köşesinide tanırım Başım yıldızlara çarpışır fırtınalı, gürültülü, dayanıklıyım
Yapraklarımın arasından gök parlıyor Beni gördüğün yerdeyim gel.....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hayat şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hayat şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirdi... gözümden kaçmış olmasına üzüldüm... Ne güzel bir çağrıdır sevgiliye gell çığlığı... Aşk nereye çevirse başını; Gözleri şiir yazan, Nefesi şiir kokan bir sevgili karşılar açılan her kapı aralığında... Ve secdeye durulur gönül denilen Kâbe'ye... Ah ahh üzeri örtülüdür gidişlerin... Kim bilir gitmeden kaç kez dönülmüştür yarin ayaklarının geçtiği tepelerden... Yine de git/me çığlığı keser boğazı Haliç'te...
Her şey gider... Bahar yaza, Bahar kışa, Başak buğdaya, Karanlık aydınlığa, Gider de, bir sen gidemezsin benden bir sen... Gitme...
...
Der gibiydi mısralar ne güzeldi...
Tebriklerimle Gülden Hanım...
Şiir ile var olun...
Saygı sevgi ve dua ile...
ebruuuuu tarafından 5/26/2014 3:02:49 PM zamanında düzenlenmiştir.
Okuduğum güzel şiir
duygu yüklü aynı zamanda
doyurucu oldukca hoş
anlatımlı
yüreğine sağlık
şiir çalışmalarınızda
başarlar dilerim