(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dünya şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dünya şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Döner dünya hiç durmadan, Başın dönüyor mu diye sormadan, Bazen ağır bir bazen yormadan, Hala dönüyor kendi başına... HakanKURTARAN Tebrik ederim.Çok anlamlıydı...
Aslında dünya su gibi renksizdir.Ona renk veren insandır.İnsan Anlamsız ve kıymetsiz bir karalama kağıdı da yapar,eşsiz bir Pikasso tablosu da.Nemrutu'da konuk etmiş,İbrahim'ide.Yine İnsanlığın iftihar tablosunu da konuk etmiş,ebu cehilide. Kıymet bulunulan yere göredir. Çok güzeldi......kutluyorum. selam ve saygılar
Sarı sıcaklarda kavrulan dünya Bir yanın bahara güze erdi mi? Dostlar güller salmış diğer ucundan Gülümüzü kırmaya gücün kaldı mı?
Dostların yüzü gül, sözleri baldır Durmadan dönersin, bu nice haldir Saadet bitmeden testini doldur Daha yakacağın günler kaldı mı?
Uzak yakın deme vefanı göster Yüzün kalmamış ki alasın astar Saygılar çoğalsın tükensin hırslar Bizden almadığın canlar kaldı mı?
Yine başımıza taç ettik seni Vurduk, kırdık, döktük, yardık sineni Hem sitem edip hem övsek de seni Yakıp yıkacağın hane kaldı mı
Hatice Ak
Hiç farkına varmadan geçip gidiyor zaman Boşuna dönüyorsun Çift okey bende Dünya Kimisi malı yerken kimisi der el aman Boşuna dönüyorsun çift okey bende dünya
Yıllar seneler aylar geçiyor hiç durmadan Çocukluk gençlik derken bir güzeli sarmadan Kimini yorar iken kimini hiç yormadan Boşuna dönüyorsun çift okey bende Dünya....
Yedin hanı sultanı biliyorum doymadın Sevenle sevmeyeni bir araya koymadın Kahretti dertli sana onu bile duymadın Boşuna dönüyorsun Çift Okey bende dünya..... IŞIK Mehmetali
Dedim bende Dünyaya üstad kabul edersen Güzeldi dizeler severek okudum Yüreğine sağlık
Işık Mehmetali tarafından 5/29/2014 11:59:22 PM zamanında düzenlenmiştir.
Dünya gülünüde vermiş dikeninide Gönül yamaçlarında vefada dolaşırken vefasızlıkta çıkmış yolumuz üzerine Oysa dikene takılıp kalan biz, vefasızlıkla işin kolayına kaçıp sonrada üzülen yine biziz. Ustaca yaptığımız şeyde hep birilerini bir bahaneyle suçlamak. Dostu dost gibi kucaklayabildikmi ki acaba, sonra ondan vefa bekleyelim. Ve bunuda adına dünya dediğimiz bir düzene yükleyiverelim gitsin. Burada kinayeli bir anlatımla dünyayı eleştiriken aslında kendimizi sorgulayıp anlatmış şair. Kutluyorum güzel şiiri ve kalemi Saygılarımla selamlar...
Başın dönüyor mu diye sormadan,
Bazen ağır bir bazen yormadan,
Hala dönüyor kendi başına...
HakanKURTARAN
Tebrik ederim.Çok anlamlıydı...