Zordur o’nsuz yaşamak, her derde karşı durmak Sevgisini tarife kalem nâçar, tanım az. Beyhûde bir gayrettir, bir tek güne sığdırmak Söz konusu anneyse, sevgi sınır tanımaz...
"YavruM"daki en son harf, güç katar eksik güce Sorulmaz annelere, aslı, nesli, uyruğu. "Öff bile deme!", demiş; böyle buyurmuş Yüce Tac ettik gönlümüze bu ilâhi buyruğu.
İnsan; eşref-i mahlûk! Anne ondan da öte Üryân gelen fâniye her saniye kol kanat! Rabbim yazmış adını, sevgiye, merhamete Düşü/ne/bilen için, var mı başka saltanat?
O’dur her dertli başa, tek teselli, dermân, diz Yokluğu yürek yakar, tütmez evin bacası. Sütten berrak, aktan ak; sevgisi duru, temiz Makbuldür Hakk katında Rabbine ilticâsı.
Bir kez "ANAM" de de gör; duyar duymaz sesini Beklemez tan vaktini, haşmetle doğar anne. Binlerce dua süsler şifalı nefesini Kasvetin karasını ışığa boğar anne.
Canından can verene sevgimi sunmak için Beklemem her Mayıs’in ikinci pazarını. Günü gecesi olmaz, ne aşkın, ne sevincin Duyguma gem vuranın kazarım mezarını.
Varsın zaman değişsin, aklını yesin insan Doğruya yanlış densin, ak karaya bürünsün. Evlat anneyle bütün, annesiz yarım, noksan O’nu ağlatan bedbaht gün görmesin, sürünsün!
Mürekkep olsa derya, sayfaları etsem dar Yine güdük kalırdı, bilirim, methüsenam. Ne bugün, ne de yarın; tâ ki mahşere kadar Bırakma hiç elimi! Olur mu Canım Anam...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜNLERE SIĞMAZ ANNE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜNLERE SIĞMAZ ANNE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ahhhhh anneciğimmmmmm! :'( ben yarım ben yetim,ben öksüz yokluğuna katlanmak her gün ateşlerde yürümek kadar acı,değerli kardeşim candan tebrik ediyorum duyarlı vefalı yüreğini usta kalemini anneler ölünce otağlar yıkılırmış çokkk doğru :(( başarıların daim olsun.selam dualarımla.
Bir kez "ANAM" de de gör; duyar duymaz sesini Beklemez tan vaktini, haşmetle doğar anne. Binlerce dua süsler şifalı nefesini Kasvetin karasını ışığa boğar anne.
Maşallah kelimeler ustasına kıtalar mısralar birbiri ile yarışmış (E) söz konusu anne olunca herşey susta durur. Sizin bu değerli şiiriniz sayesinde, BAŞTA ŞEHİT ANNELERİ OLMAK ÜZERE, TÜM ANNELERİN ANNELER GÜNÜNÜ CANI GÖNÜLDEN KUTLAR BÜYÜKLERİMN ELLERİNDEN İNCİTMEDEN SAYGI İLE EĞİLEREK ÖPERİM.BENDEN KÜÇÜK ANNELERİN ŞEFKAT SEMBOLLERİNEDE SELAM EDERİM. ALLAH sizden razı olsun değerli üstadım selamlar ALLAHa emanet oln.
Yok seçemiycem herhangi bir mısrayı, Çünkü muhteşem her biri. Değerli eşrefi mahlukat yanlız Anne daha değerli ve o degerden öte, Anne ırk,soy ayırt etmez her anne kutsal,yanında öfff bile deme. Anneye ne kadar yazılsa methiyeler kafi gelmez, Anam derse evladı kainat yol olur akar o sese, Annenin kulaklarında titreşir ilahi bir beste. Allah cc eğer benden başkasına ibadet etmemizi isteseydi, Bu ilk başta Anne olurdu. Anneye itaat etmeyende hocam söyleminizle sürüm sürüm sürünsün...:)
Tebrikler hocam ,Anne sevgisi dolu yüreğinizden öpüyorum, Selam ve muhabbetlerimi sunarım. Kalın sağlıcakla...
Evlat anneyle bütün, annesiz yarım, noksan...
Ahhhhh anneciğimmmmmm! :'( ben yarım ben yetim,ben öksüz yokluğuna katlanmak her gün ateşlerde yürümek kadar acı,değerli kardeşim candan tebrik ediyorum duyarlı vefalı yüreğini usta kalemini anneler ölünce otağlar yıkılırmış çokkk doğru :(( başarıların daim olsun.selam dualarımla.