(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖLÜMSÜZ YÂR GEREKiR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖLÜMSÜZ YÂR GEREKiR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Siir o kadar guzel ki , mevzu derin derim her zaman boylesi siirlere ki bir hayli uzerinde gezindim.. Evet mevzu derin, insan yuzeysel. Kim dengeleyecek aradaki farki.. Farki bilip dengeleyen yurek terazisine, nefs ve oze helal olsun diyorum.. Ve diyorum ki bu siir, sizin deyiminizle giristeki gibi, yorumum ve dusuncemle '' samimiyet olcusu''dur.. Zeval gelmesin kalemine... Kutladim cani gonulden. Selam, sevgim, saygimla..
Dün akşam nette yoktum cevap yazamadım. Kenan Işık'ın durumunu sormuşsun. Geçen hafta odaya çıkarılacaktı idrar yollarında bir enfeksiyon olunca ertelendi. B hafta çıkacaktı beyinde oluşan sıvıyı aldılar. Doktorlar çok temkinli hareket ediyorlar. Yakında çıkacak odasına inş. Çıkınca yanına gidip ona sesleneceğim. Cevap verirse bil ki ağa ermiştir ve ülke çapında ünlü olmuştur:)) Kim bilir belki de hayatta en iyi iki dostundan birinin sesini bekliyordur. Umutla bekliyoruz Gardaş bir gelişme olursa haber veririm. bu bilgileri basında göremezsin ben özel olarak sana yazıyorum. Selam Dua ve sevgiyle SAĞLICAKLA KAL...
"çaktırmadan" bir hatayi belirtmeyi bile beceremez oldum SAiRAGAM :)))
YASLILIK denilen bu olsa gerek :((
"Tenkit" edebilmek icin önce farketmek gerekir, ki, ben bile yazdiktan sonra farkettim :)))
Elinizde o kalem oldukca size ayak bulmak da, cift ayak da zor degil bilirim.
Bu arada Kenan ISIK Bey Agabeyimizin son durumu ile ilgili bilgiler yansidi gazetelere. Suursuzca da olsa tepki vermeye baslamis sanirim. iNSALLAH sizden de güzel haberler aliriz SAiRAGAM.
Dünya fani her nimet bir imtihan Gelen göçer çift kapılıdır bu han Fehmetmeye her zerre ayrı bürhan Dava büyük takvaya zor gerekir..........Şairağa
Dünya fani her nimet bir imtihan Gelen göçer çift kapılıdır bu han Fehmetmeye her zerre ayrı bürhan Dava MÜHİM takvaya zor gerekir..........Şairağa
Çift ayak olduğunu sen yazınca farkettim ayrıca tebrik ederim. Bu arada çaktırmadan hatamı yazmışsın:)) Şairlik budur işte. çift ayağa ben de uymuş oldum bu hatırlatma ile; artık doğrusunu asarsın sayfana extra tenkit yemeyelim şair dostlardan:))
O YÂR'ı bulan gönüllere selam olsun. O'ndan başka her şeyin boş ve yalan olduğunu bilen insan yine de boş şeylerle uğraşmayı kendine adet edinmiş. Güzel bir anlatımdı. Ruha tesir eden kelimelerle örülmüş. Daim olsun kaleminiz. Tebrik ederim. Sağlıcakla.
hep diyorum ya, bu sayfada şiir tadında şiir okuyorum diye
yine beni şaşırtmadı
kutlarım Mecit Bey
saygılarımla