Bazen bir gülüş böler yolunu, ömrünü… İllegal, kanunsuz… Ve aşk başlar, Artık radyoda çalan her parça biraz senindir. Her türkünün limanında bir evin vardır. Her görkemli yalnızlıkta… Her gün parça parça b/ölünür her şey, Azar azar bitersin, Çok sevdikçe… Bir yerlere hayallerini sığdırmaya çalışırsın, Her hangi bir maddeye, Kütlesi mühim değil, Kafanda çoktan sığmıştır. Realizmde inkâra gitmiştir oysa. Dilin çoktan dişinin arasına sıkışmıştır. Canın çoktan yanmıştır. Canınla beraber birçok şey daha. Kaybolursun bir gün, Kendini ararsın, gözlere adres sorarsın, Bütün gözlerde kendini bulursun, Bütün gülüşlerde. Hiçbir şey kifayet etmeyecektir artık. Seni bulduklarında Tanrını yitirmiş olacaksın, S/ilahsız bir başına kalmışsın, Bir parkta, Bir bankta, Yatar vaziyette… “Ben sana mecburum” diye şiirler düzülecek sonra, Kimisi hasretinden prangalar eskitecek, Herkes seni bir parça yazacak, bir parça anlatacak, Ben o an’a dek milyarlarca kez öleceğim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BÜYÜK HARFLERLE AŞK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BÜYÜK HARFLERLE AŞK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
“Ben sana mecburum” diye şiirler düzülecek sonra, Kimisi hasretinden prangalar eskitecek, Herkes seni bir parça yazacak, bir parça anlatacak, Ben o an’a dek milyarlarca kez öleceğim.
İllegal, illedegal usulsuz kanunsuz olsa da yollar!.. İlle/kal aşk için b/ölünür.
Kutlarım şair dost mükemmel bir şiir...
Gizem İlker tarafından 4/14/2014 1:27:53 AM zamanında düzenlenmiştir.