(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YALAN ESSAHA TIKAÇ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YALAN ESSAHA TIKAÇ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anlamlı dizelerle hoş bir şiir. İnsanlığın özünü süsleyen, elbetteki iyi niyet, hoşgörü, kısaca güzel ahlaktır. Tebrikler usta kaleme; selam ve sevgilerimle.
kendini ölmez sanan...........Zannediyorum düğüm noktası burası..... Çünkü ötenin muhasebesinden kopuyor........... ......................................................... anlamı anlatımı mesajı mükemmel........... tebriklerimi sunuyorum hocamın kalemine selam ve saygılarımla
çok manlı yusat deryasını özü gibi olmuş kıymetli kalem emek dostum nadidar bir eser okumak senin sayfanda bana onur verdi ömrün bereketli kalemin kılıç gibi hakikat deryasından dahim ihsan kılsın özünü saygılar
Usta kalemden anlam dolu beyitler ve bir manzum eser. İnceden mesajlar var özünde. Güncel gelişmeler şair tarafından hassas bir terazi ile tartılan cümlelerle şiirin mısralarını süslemekte. İrdelemek dikkatle okumak gerek verilen ders çok çok ciddi bir konu. Anlayanlar sözlerimin nereye gittiğini bilirler şairin şiirdeki inceliği gibi. tebrikler üstadım.
Çok güzel beyitler yine anlam ve ihlas dolu okumaktan çok çok keyif aldım Güneri hocam Allah size uzun ömürler versin bizde faydalanalım kaleminizden,saygılar,selamlar.
Okunası güzellikte, anlamlı dizelerdi üstadım. Bazen sözün aciz kaldığı durumlar vardır. İşte bende sizin şiirlerinizi her okuyuşumda sözün bittiği yerde hissediyorum kendimi. Saygı ve selamlarımla...
sayfada bir anlam güzelliği parlıyordu... ibretle ve imrenle okuduğum hafızalarda iz bırakan müstesna beyitlerdi... tebrikler ve saygılar sunuyorum mümtaz kaleminize...
Bu ne güzel dizeler sevgili öğretmenim. Hoş öğütler , yaşamın olmazsa olmazları, güzel insanların reçetesi dizeler. Bir hayli de emek. İç seslerdeki uyum müthişti
iyi niyet, hoşgörü, kısaca güzel ahlaktır. Tebrikler usta kaleme;
selam ve sevgilerimle.