Adını anımsamak bile , sırılsıklam özletirken ; Oluruna bırakılman kolay değil , Olmazsa olmazım !
I- Aşk uzak değilken yüreklerimizin tutuştuğu menzilden sonra ; kavuşma ihtimalimize susayarak alabildiğimce yağıyorum içime kuraklığını yaşayan bedenimle mecburi vedalar bırakıyorum şiir yüzüne.
Yüreğimden götürdüğün, eksik kalan yanımın , özleyen tarafıyla , inim inim inleyerek ; yerlere saçtığın kırıntılarımızı topluyorum avucumun içine . Amin’leyerek tadı dimağımda kalan kocaman nimetler yaratıyorum doyurmak için yüreğimi .
(Halbu ki ,daha dün, yüreğime kadar doluyken seninle .)
II- Yarınlarımızı bıçakladığın günden beri bakışları tavan arasına sıkışmış kalemimle bıraktığın yaranın iziyle sayfalarımı süslemek öyle çok yoruyor ki kırgın gözlerimi .
Yazmayım diyorum yorulmamak için sığınıyorum koltuğun sevdiğim köşesine bu sefer de boş duvarlar vuruyor sol yanımdan Ne çekip yırtabiliyorum takvimlerden,senden önceki zamanı ; Ne düşünebiliyorum akreple yelkovanın, geleceğin gün için döndüğünü.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Eksik Kalan Yanımın , Özleyen Tarafı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Eksik Kalan Yanımın , Özleyen Tarafı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Vaz geçtim diyorsun bu son diyorsun ,ama olmuyor aşk bu ne yeminler bozuyorsun,bence arada kalmaktansa oluruna bırakmak lazım her şeyi , harika hüzün kokan şiirdi kaleminize yüreğinize sağlık saygılar selamlar üstad.
''Bitmişliğime çare olman için yazmadım bunları donup kalan gözyaşlarımı, kuruyan mısralarımı nemlendirmek için uğradım sadece''. Final çok güzel, kutlarım
Adını anımsamak bile , sırılsıklam özletirken ; Oluruna bırakılman kolay değil , Olmazsa olmazım
hep böyle başlar,aşk(lar) ama çoğu yok eder yok sayar en kıymetli duyguları katil aramak yanlış değil mi onca kıymetli dediğimiz duygulara can :( ezilir içim,sızım artar yitiğimize sarmaladığımız vakitlere yoldaş edilince aşk! ah kıymetlim!bak ne güzel dökmüş kalemin
saatler , takvimler , duvarlar
kendi çığlıklarımda
boğularak eksiliyorum Yar .
Vaz geçtim diyorsun bu son diyorsun ,ama olmuyor aşk bu ne yeminler bozuyorsun,bence arada kalmaktansa oluruna bırakmak lazım her şeyi , harika hüzün kokan şiirdi kaleminize yüreğinize sağlık saygılar selamlar üstad.