|| Bilir misiniz (?) Ötesiz bir sevdanın esiriydi ellerim Bu yüzden parmaklarım olmadı hiç… ||
||
Ölüme kılınan sélâ vakti. Göğüs ucumda kıvranan ruhların merhameti kadar Azalıyorum vardan yok oluşuma. Hayat pervazsız bir boşluğun içinde gizli. Sessizce taşıyorum duvarlardan. Çıplak bedenimin soğuk cehennemi kadar Uzanıyorum göğe. Tân ağartır aklımı. Aklım ki yıllardır kayıp! Yâ Râb! Güneşi doğmayan sabahlarıma âbdestsiz uyanmaktan Utanıyorum. Bir Fâtiha Sûrési miktarında ayır boynumu gövdemden.
Gözlerinin rengine döndü bu şehir. Baksam titrer bakışların. K o r k u y o r u m genzimi yakarken sesin. Çoğu kez hıçkırır özümde ki sancı. Bana her gece şahitlik eden rüyalarım yoruldu. İçimin kör kuyusunda; Sensizliğe uzanan eller bir bir tökezledi. Diyorum ki; Git / sen çok uzağıma Kör kuyularda ki Yûsuf’lar şahitlik eder Kör bakışlarımın seni arayışına.
||
Sérkéş bir ruhun ellerini tutma vakti. Üşümeye yüz tutmuş bedenim Devriliyor kar beyaz(ı) saçlarıma. Kimsesizliğin sîrâçında ağlıyor gözlerim hesapsızca. Tırnak diplerime kadar yağmalanıyorum. ‘ Aşk bana haram! Dün gece melekler fısıldadı kulağıma. Meğerse; Ölüm uykusuymuş uyuduğum.
Pusulasız hayatın göbeğinde sallanırken yüreğim Saçım, başım, aklım darmadağın. Silkelensem diyorum! Kafirlerin burnundan düşer mi günâhlar. Yâ Râb merhametinle kucakla bizi… İmanı olmayan bir âzâp mahşerinde Kefen beyazı ölümler tabutta uyuduğu sürece Âğıt yakar bir â n n é.
||
Ruhumun faturasız ‘’den’’ hali. Daha kaç isyan doğurur dudaklarım Cenazesi kılınmayan intiharlı bedene. Tutunamadığım hayatın boşluğundan Ne zaman düşer ellerim Ve ben ne zaman kırarım kemiklerimi Râbbim beni bağışlamazken…
Gözyaşlarının şér olduğu vakitte Daha kaç defa déstur(!) çekmeliyim Âşkın gel(e)meyişine. Kabuk bağlamazken gözlerim Hangi güvercinin tüylerinden başlamalıyım Yeniden doğruluşuma.
İsrafil’in sûrâsını tadarken dudaklarım Kaçmak istiyor çaresiz duâlarım A l a b i l d i ğ i n c e. Bir günahın zulmüne uğradı boynum Boynum ki kırılası Kır diyorum yoksa nefes alamıyorum. Maskeli gülüşlerin zulmüne uğradı saf yanım. Tebessümlerin art niyete kullanıldığı Bir ömürden bahsediyorum Çekilin artık Yoksa kafirliğe sâbâ edecek pis ârzularım!
Kesilen zamanın ayyaş vaktinde Tutuklanır sancılanan yanım. Bir söz düşer dudaklarıma Gökyüzünün şafağından kalma. ’ Ben bu gece de onun yüreğinde atmadım anne. ’ Yaşlandıkça tırnaklarımın ve dişlerimin olmadığına Melekler tanıktır. Hangi ömür çaldı ki seni benden Ne zamandır Boynu bükük bir şiir yazmamıştır parmak uçlarım.
||
Téspih taneleri gökte kırılırken Git artık yürek dérgahımdan. Kadersiz bir iç çekişin Alın yazısıydın sen! Sorarım sana yâr;
|| Gökten zémbille mi indin Nedensiz bir şekilde u n u t a m ı y o r u m seni. ||
Mezarın en can alıcı sesiyle irkiliyorum. Kan ayazı gülüşlerim yarım yamalak Ve sana uzak gelen bu kentin Bana ırak neresi varsa oradan sesleniyorum
|| ‘ Seni sevdiğim için özür dilerim. ||
Bir kırlangıç masumiyetinde ölürüm şimdi Ellerim boynumda Dudaklarım göğün minberinde. Bozulmuş bir sırrın ötesi yok artık içimde. Beşiğe belense de gözyaşlarım Artık yüreğim, yüreğine t / uzak Annesiz bir yarın nasıl oluyorsa…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şéb- î Arûs şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şéb- î Arûs şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiirlerinizi okumakdan haz duydum saf ve temiz yazılımlı abartısız okuruna güzel bir sunu çok hoş olmuş yüreğine sağlık kalemin hiç susmasın ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Bir kırlangıç masumiyetinde ölürüm şimdi Ellerim boynumda Dudaklarım göğün minberinde. Bozulmuş bir sırrın ötesi yok artık içimde. Beşiğe belense de gözyaşlarım Artık yüreğim, yüreğine t / uzak Annesiz bir yarın nasıl oluyorsa
Çok içten çok saimi çok sıcak ifadeler şiiri okurken su gibi takıntısız pürüzsüz satır geçişleri mükemmel finişe yaklaştıkca heyecanı artıran bir paylaşım olmuş kutlarım şair yüreğini ...........................