(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk'a Şükür şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk'a Şükür şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
güldeen atalaan yüregine saglııık ..yanlız ben oradaki fon müziği seninmi çaldıgını okudum yoksa yanlış mı gördüm eger öyle isee kocamaaaan yüregine kocamaaaaan sevgiler kutlarım yüregini ..
Ey Aşk! Ne hallere düşürürsün! Kimini kor ateşlerde yakar Kimini çöllerde süründürürsün Âşığın hali nedir diye Bir gün olsun sormazsın... Yunus’un dediği gibi Sayru musun sağlar mısın? Sevgilinin, aşkının yolunda Yaşın yaşın ağlar mısın?
"Aşka Sitem" başlıklı şiirimden bir bölümü yorum olarak yazmak geldi içimden... Güzel şiirinize güzel bir seslendirme. Sanırım kendi sesinizdi. Kutluyorum.
en durulan yerde kıyasıya yürümek bu enkazdan çıkıp gülümsemek susarak tarih yazmak aşka severken göz ucu kent taşımak sevgiliye ve iki kişilik kalabalık tanrısı olmak en umulmadık mavzer de ...o kadar işte o kadar iyi..eyvallah
"Donakalmışız davetliler önünde, büyülü değneğiyle canlanıyordu ziyafeti ihtişam içinde..." .................. Başlığı gibi şiirin metni de hayli güzel ve değişikti; Teşekkürler kaleminize; Saygı ile.