Yüzümü ellerimle sımsıkı kapattıkça parmak aralarımdan usul usul içime sokulan sevda.!
Sana aşık olmak ; diri diri yanmaktan korkmadan, yüreğinin daracağındaki salıncağın incecik iplerinde, ateşler üstünde sallanarak, intihara teşebbüs olsa da bir kez daha ;
korkmuyorum vuslatın en ölümcül zamanında doğduğun için ----- gel beraber öldürelim beni !!! -------- aşkınla gusledelim ----------- sevdanla kefenleyelim yüreğimi.
I- Seni andığım gün Sesin düşünce üşüyen yanıma çağıran harflerin katline soyundum kalemimin çelimsizliğine aldırmadan. Yüreklenen cesedimle doyamadım ahrazlığıma.
Elif miktarı susarken genzimde birikenlerle terli sine’m yırtılırcasına dudaklarım kanarcasına yaşamımın en uç noktasından yalnızlığımın uçurum kenarından göçe zorladığım kelimelerimle soyundum aşka aç şiirlerin kelamına.
II- Seni özlediğim gün Diz çöktüğüm yüreğinin önünde açılan ellerime dolan sevdanı nasiplenmek istediğim niyetlerimle aşka buladığın ruhumun çığlıkları , sanki , hayat öncesi sessizlikti yaralanmış bedenimde...
Sevdama yasaklı adın en anlamlı cümlesiyle girerken göğsümden içeri saklı cennetinle dolarken ,yüreğimin çukuru en filinta aşk üflendi ,kalbimin dipsiz kuyularına. Uçuşan binlerce kelebeğimin kanatları altında bağışlandım hayatına...
III- Seni beklediğim gün Şiir kokulu dudakların anarken, adımın beş harfini çözüldüm , içime çöreklenen düğümlü sözcüklerle. Kollarının arasına koşarken, kendime çelmeler takan, ürkek adımlarım geri çekilirken ayakucumdan buldum kaybolduğum yolu; bana gelişinin şerefine , yanaklarımdan süzülen gözyaşlarımın tuz iziyle.
Kirpiklerin girerken kirpik aralarıma sokuldum şiirinin ,ben kokan köşesine avuçiçindeki dualara sığınırken geçmişin izlerine sürdüm yüzümü sardım binlerce can kesiğimi
IV- yüreğimden öptüğün gün işte tam orda ,yetim yanıma yetiştin işte tam orda, umuda gülümsedim giydirdiğin mutlulukla.
işte tam o an da attım seni içime , Aşk deyip !
düşünmeksizin geldim ömrüne gelin eyledim aşk gözyaşlarıyla, hiç gusül edilmemiş gözlerimi.......
V- senin olduğum gün bilirim ; intihara teşebbüs olsa da bir kez daha ;
korkmuyorum !
gözlerim kapalı boylu boyunca uzandım yüreğine
dudaklarında aşk etti ya varlığım öldürsen de beni , helali hoş olsun sevdiğim sana. !
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Helali Hoş Olsun Sana şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Helali Hoş Olsun Sana şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu fırtınaları göze alamıyorsan cikmayacaksın yola ey ahmak!
Ve bilirim ki sevgili dilde ayet olur... andıkça ismini zikre doğar güneş. ..
"kendime çelmeler takan, ürkek adımlarım geri çekilirken ayakucumdan buldum kaybolduğum yolu; bana gelişinin şerefine , yanaklarımdan süzülen gözyaşlarımın tuz iziyle."
Ahh dünyadaki en tatlı içkidir onlar... ve en kıymetlisi süzülür , ve sunulur dudaklara...
Tebriklerim çok sana şiire... bak ne diyorum ugur böceğin kesin ilk şiirine. .. güne gelmesi bir ihtimal. .. ama kalemde var bu ışık görüyorum ... nice şiirlere dost kalemm
Çok ustaca yazılmış eser ilk şiiriniz olarak görünüyor ama yüzlerce şiire imza atan bir kalemin eseri olduğu belli, fonmüziği tadında bir renk vermiş şiire
Külü de güzelleşiyor gözlerinin
İlk satırların heyecanına eşlik etmek
Ve büyütüp acıların alkış sesini hııımmm
Ne garip acıların alkış alması
Eyw