hava soğuk buz gibi sancılar geçiyor gecenin gözlerinden ve gürültülü bir şarkı eşlik ediyor sokak köpeklerine
takdire şayan iç çekişlerin dışa vurduğu eşiklerde tökezleniyor mülteci tebessümler
ardından söylenen her söz babasız bir cümleye tekabül ederken şiirler ölüyor ana rahminde şizofren yüreklerin kasıklarında sarışın hiçlikler peydahlanıyor
müstehcen kırgınlıkların ellerine bulaşıyor adımın ilk harfi sonrası tövbesiz bir günah kadar yasak sonrası cehennemin sol kefesi
uykuda ölüyor çocukluğum fikri firara dayadıkça hayat aklını kuru sıkı bir sitem aminsiz duaya emanet bir ceset ayak uçlarında şeytanın
’ben seni sonradan sevdim’
’ lâ havle ve lâ kuvvete illâ billahil aliyyil azîm"
sağım solumun vebalinden felç aklım senden öte kör sağır dilsiz hadi bir kerede sen üşü beni..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
vebal şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
vebal şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Geç kalıyorum okumaya hep ama güzellik kusuruma bakmayın ne olur...
Bişeyler olmuş gene galiba ama son yazınızı da okudum... Takmayın, üzmeyin canınızı ne olur ! Değmez hiç kimse hiç bi şey bir an bile olsa üzülerek yiten, kayıp olan zamana...
kusurumu olur...geliyorsun ya..zaten kaç yüz varki görünce yüzümün aydınlandığı..
olanlar ldu..susmak için bile geç kalmış olmak kötüymüş bunu öğrendim..yapmayacağım şeyleri yaptıran insanlara bu fırsatı vermiş olmak en zor geleni.. ama geçti gitti.. sevgiler ipeğm..
ikindi vakti geceyi bekler hayat ve akşamı görmezden gelir aşk tırnakları kazırken duvarda ki resimleri bazı çokluk bazı tekil ama hayat bir yerden sızar ruhuna..çok iyi çok..
Bişeyler olmuş gene galiba ama son yazınızı da okudum... Takmayın, üzmeyin canınızı ne olur ! Değmez hiç kimse hiç bi şey bir an bile olsa üzülerek yiten, kayıp olan zamana...
Sevgiyle ve dua ile hep...