(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sabrın Sonu ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sabrın Sonu ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben şiirin içeriğine dikkatinizi çekmek istemiştim aslında. Bu mesele memleketin meselesi değil diyerek. Ha memlekete gelince, bugüne kadar yazdığım en az yüz deneme yazımın içinde hepsini anlattım.. Hepsini yazdım, kalmadı artık, kala kala bir küfür kaldı dilimde Onu da etmiyorum, vazcaydım artık, değmez :)
Efendim memleket olmayınca insanın olmadığı bir gerçektir, sizin kastettiğiniz çoğunluk için memleket pekte önemli değil, dilenciliğe alışltırılan kesim her yerde bir lokmaya şükretmekte, geri kalan memleketin varlıklarını ceplerine indirenler dünyanın her yerinde mutludurlar, evet umurunuzda olmayabilir halkın tarsarruflarıyla kurulan fabrikalar, umurunuzda olmayabilir Cumhuriyetin temel taşları olan kurum ve kuruluşlar, insan olmayınca memleket, memleket olmayınca insan olamaz, her yer parsellendi, satıldı peşkeş çekildi zaten kalmadı, buyrun umursamayın....Saygılar
Şiirde mağdur olan memleket değil Ahmet bey. Memleketin bir ferdi olarak görülmeyen, dışlanan, horlanan, yakılan bir kesimi. Onların kurtuluşu, ya da yok oluşu memleketin çokta umrunda değil. Açıkçası, çoğunluğun memnun kaldığı memleketin gidişatı da benim umrumda değil. Bu isyan özel sunum.
Hiç kimse de demiyor ki; "bitki mi yetiştiriyosun" be adam. Yetiştirsinler bakalım, gördük eli palalı, ağzı salyalı dindarları. Dindarları böyleyse, Allah bizi kindarlarından korusun !
Kaleminin diriliğine ve sivriliğine hep hayranım........