Okuduğunuz şiir 4.4.2012 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
BAYRAĞIM
Masmavi gökyüzünde sanki gelin duvağı Toprak suya muhtaçsa ben de sana muhtacım Dalgalan şafaklarda ey hürriyet burağı Yalnız senin altında ızdırâp vermez acım
Kanım gibi kırmızı canım gibi özelsin Rüzgarını öpmeli deniz güneş ve hava Öyle bir Bayraksın ki emsalsiz bir güzelsin Al beyaz gölgen olsun sığındığım tek ova
Kara sevdalı derler görenler belki bana Evet evet sevdam bu değişmez tek gerçeğim Bir an gölgen değmese küserse asumana Sanki kuyuya düşer geçmişim geleceğim
Ah yorgun şafakların kırmızıbeyazgülü Açtığını gördükçe can gelir dizlerime İnan seni kıskanır nazlı gülün bülbülü Buselerin değerken her sabah gözlerime
Anlatmak mümkün değil asaletli halini Yer gök deniz ne varsa seninle alır nefes Dünyaya haykırırsın Türk’ün istiklalini Buyur her yan senindir dilediğin yöne es
Sakın ayrılma benden her zaman yanımda ol Sar sarmala sımsıkı vefalı bir yâr gibi Müsade’ye ödüldür seninle gidilen yol Sensiz cihan sadece kuru bir mezar gibi
Müsade Özdemir
Not: Şiirimi güne layık gören saygıdeğer site yetkililerine ve seçki kuruluna teşekkürler. Ve okuyan-yorumlayan tüm dostlarıma, sevgiler saygılar...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAYRAĞIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAYRAĞIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ah yorgun şafakların kırmızı beyaz gülü Açtığını gördükçe can gelir dizlerime İnan seni kıskanır nazlı gülün bülbülü Buselerin değerken her sabah gözlerime
Cesur yüreğinizi usta kaleminizi kutluyor tebriklerimi sunuyorum. Selam ve sayğılarımla.
Sana dokunan elleri kıracağım. Kem gözleri yerinden Çıkaracağım. Seni yakanları, bende yakacağım. Dalga dalga, dalgalan sen Sancağım, Ey şerefli, Ayyıldızlı Bayrağım.
Bne hatırlıyorum bir ara yazmıştın bana seslendirme istediğini. O günden beri bekliyorum.^_^
Ne zaman dilersen canım. Ben de çok bulunamıyorum. Bu sene fazlaca yoğunum. Mehtap' ın sayfasında görünce sayfana uğradım açıkçası. Şiirini görüverdim ve çok mutlandım. Epik şiirler pek yazmıyor kadınlarımız. Bunu en güzeliyle yazmış olman ne kadar değerli benim için.
Duaların benim de senin için dualarımdır. (Ha face' te varsan ekleşiriz. Oradan anlaşırız.) Bi şiirine dokunaiblmek beni de mutlu edecek. Çok sevgilerle, bayrağımızın gölgesinde dileğimle...
Sevgili Kalimere, kadife sesli kadın, seni o koca yüreğinden öpüyorum, muhteşem yorumlarını zaman zaman dinliyorum, kısmet olmadı sana bir şiirimi seslendirtmek, çok istedim aslında. Siteden uzaklaştım uzun süre. Yine de bir gün bir şiirimi seslendirmeni rica edeceğim, tabii ki vaktin olursa. Duygusal şiir pek yazmıyorum, yazarsam eğer mutlaka sana vereceğim:)) Ziyaretin ve değerli yorumun beni çok mutlu etti, yüreğindeki umut ışıkların hiç sönmesin, herşey gönlünce olsun... Hep huzurla kal Sevgiler...
Her şey bir yana mutlak şiir bir yana, lakin bu ulvi duygular bir yana... meselevatan olunca bayrak olunca güzelliği tartışılmaz bu değerin. birde üzerine eserde hakikaten inci gibi emekle işlenmişse her şey tamamdır. geriye kalan güne gelen şiiri ve şairini kutlamaktır. tebriklerimi tüm kalbimle sayfanıza iliştiriyorum saygı ve selam ile...
Selam Serhat Onur verdin, mutlu ettin, çok sağol. Bugün yorum sayısına baktım, yorum yapan 42 aydın yürek , duyarlılıklarıyla sayfamı onurlandırmış Bayrağımıza olan sevgilerini korkmadan yazmışlar. Tüm mert yürekleri saygıyla selamlıyorum. Sana da kucak dolusu sevgi ve selamlarımı gönderiyorum, hep huzurla kal...
Uzun zamandır aranızda bulunamıyordum. Geldim ve ruhumun derinliklerine süzülerek dalga dalga yayılan, mensubiyet duygularımı volkana döndüren mısralarınızla kaynaştım. Özlemle beraber tatlı bir heyecan yaşadım. Yürek gözelerinizden süzülerek akan bu pınar dilerim hiç kurumasın. Tebrik ederim.
Hoşgeldiniz Ahmet bey, sefalar getirdiniz Değerli yorumunuzla sayfama onur verdiniz, teşekkür ederim. Hep sağlıcakla kalın, sağolun, var olun Saygılar, selamlar...
Bayrağımız üzerine ne kadar yazılsa onu tam olarak anlatamayız. Çünkü onda bir ayrıcalık var. Rengini Aziz Şehitlerimizin kanından almanın verdiği bir yüceliktir belkide. Şiir mükemmeldi. Bence her şiir yazan mutlaka bir Bayrak şiiri yazmalı diye düşünüyorum. Ki ben yazdım.
Günümde beni yalnız bırakmayan, desteğiyle sayfama onur veren arkadaşım, yüreğindeki umut ışıkları hiç sönmesin Sevgiler, selamlar gönderiyorum, çokça Var ol...
tebriklerim günün şiirine hayata kattığınız erdemli sevgi yürekli eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız Müsade dost..:) sevgim saygımla hep selmlar..
Sevgili Sabiha, anlamlı yorumunla sayfama onur verdin Katkıların ve ziyaretin için, çok teşekkür ederim. Yürekten sevgiler Hep huzurla ve sağlıcakla kal...
Türk miltenin gururudur şanlı bayragımız rengini şehit kanından almıştır bayrak şiirini insanın içerisindeki vatan millet aşkı yazdırır güzel bir hece şiiri okudum gururla seçki kuruluna teşekkür ediyorum günün şiiri layık gördükleri için şiirin yazarına teşekkür ediyorum böyle bir şiir yazdıgı için okuyan herkese teşekkür ediyorum bu gururu yaşadıkları için bu vatanın şaiirleri her zaman bayrak sevgisini bize yaşatacaklardır tebrik ediyorum saygılar sunuyorum şairim ne mutlu türküm diyene...
Zevk içinde şiir okuttunuz! Söyleyebileceğim tek şey; keskin bir zekayla birleşmiş kuvvetli bir kalem ve sonunda ortaya çıkmış bu kudretli eser... Kutlarım...
Teşekkür ederim İlker bey Ziyaretiniz ve katkılarınız mutlu etti... Sağlam ve güzel olan siz değerli dostlarımın duyarlı yürekleridir... Sağolun.. Saygılar, selamlar
Emin olun ki hiç tükenmez bu sevgi, sağolun, var olun saygıdeğer dost Şahin Cahit Yanık, sayfama onur verdiniz Saygılar, selamlar gönderiyorum Hep sağlıcakla kalın...
Güne gelen yürek sesini ve şairesini yürekten kutladım söylenmesi gereken övgüleri üstatdlarım yapmış bende övgüye layık gördüm haklı yerine gelmiş eserin Bayrak oldu gönüllere kutladım Müsade hanım selam ve dualarla kalınız.
Anlatmak mümkün değil asaletli halini Yer gök deniz ne varsa seninle alır nefes Dünyaya haykırırsın Türk’ün istiklalini Buyur her yan senindir dilediğin yöne es
Kanım gibi kırmızı canım gibi özelsin Rüzgarını öpmeli deniz güneş ve hava Öyle bir Bayraksın ki emsalsiz bir güzelsin Al beyaz gölgen olsun sığındığım tek ova
Kaleminizden her zaman alışageldiğimiz serbest şiirlerinizin dışında harika bir hece şiiri dökülmüş dizelere.Hem de çok asil ve onurlu bir konuyla. Gururla ve beğeniyle okudum. Günün seçkisini fazlasıyla haketmiş can arkadaşımın şiiri.
Vatan Ve bayrak aşkıyla yanan gönüllerimize sular gibi aktı. Kaleminiz daim olsun.Teşekkürler.Selam sevgiler.
Sevgili arkadaşım Ülkü, yüreğinin güzelliğini biliyorum, öyle hassas, öyle güzel, öyle vefalı ki, ve de çok mert. Değerlerine karşı duyarlılığını da bilirim Sağol, var ol Kucak dolusu sevgiler...
Ülke değerlerine karşı duyarlı olan dostlarımız da bizim için hep özeldir ve yüreği güzeldir. Sağlıcakla ve huzurla kalın saygıdeğer dost... Var olun, selamlar...
Belki çok klasik olacak ama,yüregi emek,insan hakları,hukuk,adalet ve ülke bağımsızlığı için çarpan yüregin sahibi sevgili arkadaşım müsadeye'de bu dizeler yakışır,yüregine hazan vurmasın dostum. Saygılarımla........
Uzun zamandır Müsade Özdemir ile birleşecek bir nokta bulduğum için, müşterek bir değerde buluşabildiğimiz için son derece memnun olduğumu söylemeliyim. Sanki her savunduğu ve söylediğinin bana zıt olduğunu düşünüyordum.
Okunası bir hece.Özellikle final mısralarındaki vurgu ve döngüyü etkileyici buldum.
" Müsade’ye ödüldür seninle gidilen yol Sensiz cihan sadece kuru bir mezar gibi "
Teşekkür ederim Müsade Hanım.
Oflu tarafından 4/5/2012 11:24:16 AM zamanında düzenlenmiştir.
Ben de uzun zaman sonra sizden böyle güzel bir yorum aldım, bu da beni mutlu etti. Ortak noktamızın ülke değerleri olması da ayrı bir gurur ve mutluluk. Gerisi ayrıntıdır, demek ki onlar önemli değilmiş, geçici şeylermiş, kalıcı olanı ve bize kalanı ve gururumuz olanı birlikte sarıp sarmalak kadar güzel ne olabilir ki, teşekkür ederim Mehmet Emin bey Sağolun, var olun.. Saygılar...
Sakın ayrılma benden her zaman yanımda ol Sar sarmala sımsıkı vefalı bir yâr gibi Müsade’ye ödüldür seninle gidilen yol Sensiz cihan sadece kuru bir mezar gibi
Sakın ayrılma benden her zaman yanımda ol Sar sarmala sımsıkı vefalı bir yâr gibi Müsade’ye ödüldür seninle gidilen yol Sensiz cihan sadece kuru bir mezar gibi
vatan bayrak sevdasıyla çarpan yüreklere selam olsun
Ah yorgun şafakların kırmızı beyaz gülü Açtığını gördükçe can gelir dizlerime İnan seni kıskanır nazlı gülün bülbülü Buselerin değerken her sabah gözlerime
Anlatmak mümkün değil asaletli halini Yer gök deniz ne varsa seninle alır nefes Dünyaya haykırırsın Türk’ün istiklalini Buyur her yan senindir dilediğin yöne es
Sakın ayrılma benden her zaman yanımda ol Sar sarmala sımsıkı vefalı bir yâr gibi Müsade’ye ödüldür seninle gidilen yol Sensiz cihan sadece kuru bir mezar gibi
Ay Yıldızlı Al bayrağımız Göklerde dalgalandıkça huzurluyuz, Toprağın altı olmuş üstü olmuş farketmez biz her yerde uyuruz... HakanKURTARAN Yüreğinize sağlık. Canı gönülden Tebrikler...
Masmavi gökyüzünde sanki gelin duvağı Toprak suya muhtaçsa ben de sana muhtacım Dalgalan şafaklarda ey hürriyet burağı Yalnız senin altında ızdırâp vermez acım
bu dörtlüğe meftun oldum onun özgürce dalgalanması özgürlüğümüzdür kutlarım gönül sesinizin bayrakta dillenen anlamlı yansımasını selam ile
Masmavi gökyüzünde sanki gelin duvağı Toprak suya muhtaçsa ben de sana muhtacım Dalgalan şafaklarda ey hürriyet burağı Yalnız senin altında ızdırâp vermez acım
Kanım gibi kırmızı canım gibi özelsin Rüzgarını öpmeli deniz güneş ve hava Öyle bir Bayraksın ki emsalsiz bir güzelsin Al beyaz gölgen olsun sığındığım tek ova
Kara sevdalı derler görenler belki bana Evet evet sevdam bu değişmez tek gerçeğim Bir an gölgen değmese küserse asumana Sanki kuyuya düşer geçmişim geleceğim
Ah yorgun şafakların kırmızı beyaz gülü Açtığını gördükçe can gelir dizlerime İnan seni kıskanır nazlı gülün bülbülü Buselerin değerken her sabah gözlerime
Anlatmak mümkün değil asaletli halini Yer gök deniz ne varsa seninle alır nefes Dünyaya haykırırsın Türk’ün istiklalini Buyur her yan senindir dilediğin yöne es
Sakın ayrılma benden her zaman yanımda ol Sar sarmala sımsıkı vefalı bir yâr gibi Müsade’ye ödüldür seninle gidilen yol Sensiz cihan sadece kuru bir mezar gibi
Tarifsiz hüzünlere kapıldım şirini tekrar tekrar okurken. Bir korku düşürdünüz içime, sanki bayrağımıza birşey olacakmışta, o nedenle ağıt türküsü yakılmış gibi geldi bana, bu çok anlamlı ve hüzünlü şiiriniz. Sevginin, kutsamanın, çok ötesinde birşeydi bu yürek seslenişi. Bir endişeyi, sakınmayı gerektirecek önemde acil bir uyarı, uyarının da ötesinde; "herşeye hazırlıklı olmak gerekiyor" gibi yansımaları hissettirdi. Daha çok yazacaktım ama vaz geçtim. Yazmağa devam etsem, tuğyanlarım dökülecek satırlara. O bilinç ve ilham dolu usunuzdan nelerin geçmekte olduğunu anlar gibiyim. Yoksa MÜSADE ÖZDEMİRİN çocukluk günlerine dönecek kadar akıl tutulmalarına uğradığını, hiç ama, hiç düşünemem. Sonsuz sevgiler saygılar sana güzel ve cesur yürekli şairim. Esenlik ve mutluluk dileklerimle selamlıyorum sizi.
Saygıdeğer Kemal dost, söz konusu ülke değerleri olunca nasıl duyarlı olduğunuzu biliyorum, sağolun, var olun. Anlamlı yorumun için de çok teşekkür ederim Sayfama onur verdiniz, hep sağlıcakla kalın, saygılar benden... Var olun...
Yüreği mert arkadaşım, sesini özlemiştim, hoşgeldin sayfama, sefalar getirdin, ve bitimsiz gurur verdin, sağol var ol... Sevgilerim çokça.. Hep huzurla kal...
Açtığını gördükçe can gelir dizlerime
İnan seni kıskanır nazlı gülün bülbülü
Buselerin değerken her sabah gözlerime
Yüreğiniz dert görmesin