Okuduğunuz şiir 12.8.2016 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Ayrılık Şarkışı
anılar açık bir yara gibi oturmuş yalnızlıktan örselenmiş yüreklerde şimdi bir ayrılık şarkısıdır sevda, cümleleri yarım kalmış dillerde
zaman iki ucu sivri karanlık aktık ağrılı gecelere avuçlarımızda kazıdık umudu tenha yerlere astık büyüttük yalnızlığı kendi gölgesinde
yıkadık yüzümüzü ölü ırmakların suyunda derin ve deli bir denizdi dillerimiz ucuz kavgaların hırçın sesiyle ne sonsuzluğumuz kaldı ne de giz
sudan sebeplerle yorduk yüreklerimizi gururlu ama çaresiz bir mağlup gibi çekilerek sessizliğin gülünç karanlığına koynumuzda düş kırıklığı biriktirdik
giydirdik üstüne alevden gömleği gizemli suskunluklar altında hüzne rehin verdik sevdayı uğurladık ıssız dağların eteğine her ayrılık ağzında bir parça tabutla geldi
oysa ne çok yakışıyordu bize sevmek
*Müsadenizle*
Böyle güzel/özel günleri özlemişim. Çalışmamı güne layık gören/bu güzelliği bana yeniden tattıran değerli site yetkililerine ve seçki kuruluna, çok teşekkür ediyorum. Selam ve sevgilerimi gönderiyorum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ayrılık Şarkışı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ayrılık Şarkışı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Muhteşem Kalem : Bu ne ya!.. Her cümle bir vecize sanki. Her cümle derinliği olan, yaşanmışlığı olan, entelektüel bir birikim, ama sufî, ama derviş edası ile söylenmiş gerçeklik yüklü kelimelerle örülmüş, bir taş duvar ustası nasıl taşları yerli yerine oturtuyorsa 'kor' içinde, kelimelerde öyle oturmuş cümle içlerine... ........................................................................... ''...sudan sebeplerle yorduk yüreklerimizi gururlu ama çaresiz bir mağlup gibi...'' Bu parağraf, Ankara Savaşı'nda, Timur ile Yıldırım Bayezit'i hatırlattı bana. Devam muhteşem kalem...
Teşekkür ederim Bahri bey. Evet, çok uzun zaman oldu, açıkçası ben de yazmayı çok özlemişim, bir süre ara verdim, ama şiirsiz olmuyor :)) Onur verdiniz. Selamlar sevgiler... Hep var olun.
Sevgili arkadaşım değerli şaire'm Neşe, inan ben de çok özledim seni ve tüm arkadaşlarımı. Çok uzun zaman oldu edebiyat sayfalarında yoktum. Biraz kabuğuma çekildim sanırım. Şimdi pişmanım, bundan sonra vakit buldukça yazacağım. Çok mutlu ettin beni, sağ ol, var ol. Sana sevgilerimi gönderiyorum.
öncelikle yeniden gördüğüme sevindiğimi belirtmek isterim sizi görmeyeli çok uzun zaman oldu doğrusu antolojide sık sık takipler deydik bu anlam dolu şiirinizi kutluyorum kalbi selam ve muhabbetimle
Teşekkür ederim Sayın Comba. Ziyaretiniz ve bıraktığınız yürek sesiniz mutlu etti. Ben de uzun zamandır edebiyat sitelerinden uzağım, bundan sonra yine yazacağım sanırım. Sağ olun, var olun. Selamlar, saygılar.
Siz büyütmesenizde yalnızlık çığ gibi büyür büyür büyür
Zaman bazen sonsuzluğa bir ışık gösterir ama yürürsünüz durmadan gece gündüz, birde bakmışsınız geçmişte kalanlar sizi tutmaktalar ve elde kalan yürünen bir kaç adım
Bu ne ya!..
Her cümle bir vecize sanki.
Her cümle derinliği olan, yaşanmışlığı olan, entelektüel bir birikim, ama sufî, ama derviş edası ile söylenmiş gerçeklik yüklü kelimelerle örülmüş, bir taş duvar ustası nasıl taşları yerli yerine oturtuyorsa 'kor' içinde, kelimelerde öyle oturmuş cümle içlerine...
...........................................................................
''...sudan sebeplerle yorduk yüreklerimizi
gururlu ama çaresiz bir mağlup gibi...''
Bu parağraf, Ankara Savaşı'nda, Timur ile Yıldırım Bayezit'i hatırlattı bana.
Devam muhteşem kalem...