`` Mevla’m ne eylerse, güzel eyler `` dediler. Ondan mıydı gidişin?
Duvarların irkildiği gecelerden ağlarım. Gözlerime değen ateşe bakıp da yanma. Bilmelisin ki; Çığlık, çığlığa acır titrek kirpiklerin. Ben sağır bir mülteciyim / şehrinin göbeğinde kaybolan. Sense bir seyyah, her mevsimin tadını damağında saklayan. Bir örümceğin aklına asıyorum kendimi. Parçalanmış dudakların baş kaldırışıyla ö l ü y o r u m. Her ölüm acıdır / hangi yürekte çalarsa çalsın.
Ardı sonu olmayan caddelerde gezinir haylazlığım. Dudağımın kıvrımında ölüler cirit atar. Bir musalla yağar üstüme Küflenmiş suretimden düşer cesetler. Sen yoksun ama Sahi u n u t t u m Yüzün hangi renge çalardı kar yağınca.
Bilir misin gökyüzü de ağlar bir anne sütten kesilince. Bir beşik sallanır kendi içine. Sensizliğe bel bağlayan ömür çürür ecelin ellerinde. Ve yokluğuna şahitlik etmekten üşür sonbahar. Sen ne zaman gittin de küstü Ankalar Bulutsuz sabahlar düşer üstüme Yeminler uçar dudaklarımdan sen dönmeyince.
Gözleri çekiktir bu ayrılığın. Ayak uçlarım ayaz! Azrail okşarken saçlarımı Üstüme devrilir Aralık! Sonra daha çok üşürüm.
Hep bir intihardır yokluğun parmaklarımda gezinir. Gerçi ölüm yakama yapışınca anlarım. Her giden ayrılık getirir şairlerin parmak uçlarına Artık her şiirin canı cehenneme.
Yenildim gün doğumunun iniltili sessizliğinde. Hadi çığlık ol da duy beni Ellerini bıraktığım yerde kaldı sesim Bir bilsen nasıl ö z l e r i m Tanrı bile affetmez beni / seni özlerken B i l i r i m.
Nefessiz ruhların / İmansız ölülerin Gözlerinden düşerim. Kör kuyular tanır leşimi Seni her özlediğimde orada gizlenirim.
Ki ne zaman toprak kokmaya başlasam Yağmurdan sonra Bilirim yokluğunun kıyameti kopacak kulaklarımda. Avuçlarımda sıcaklığın / boynum da hasretin Yakamda kahrolası özlemin! Meğerse sen gitmişsin Ben öleydim de sen gitmeseydin.
Hasretini yutkunarak ölsem Bilirim sen gelmezsin yine Tanrı beni affetsin!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ölümle Kértilmiş Ayrılık şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ölümle Kértilmiş Ayrılık şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir, uzun anlatımlı olmasına rağmen okurken sıkmıyor ve gözü yormuyor, zihni zorlamıyor, tam tersine her dize bir sonra gelen dizeye doğru merak uyandırıyor insanda... Ve "Yenildim gün doğumunun iniltili sessizliğinde." gibi nefis betimlemeler ise anlatımdaki güzelliği katbekat artırıyor... Teşekkürler kaleminize... Esenlik dileğiyle...
Nefessiz ruhların / İmansız ölülerin Gözlerinden düşerim. Kör kuyular tanır leşimi Seni her özlediğimde orada gizlenirim.
Ki ne zaman toprak kokmaya başlasam Yağmurdan sonra Bilirim yokluğunun kıyameti kopacak kulaklarımda. Avuçlarımda sıcaklığın / boynum da hasretin Yakamda kahrolası özlemin! Meğerse sen gitmişsin Ben öleydim de sen gitmeseydin.
Hasretini yutkunarak ölsem Bilirim sen gelmezsin yine Tanrı beni affetsin!
Bir parça daha // Ö l m e l i y i m.
Fon eşlğinde güzel şiir okudum yüreğini kalemini alkışlıyorum Yürek sesin susmasın ______________________________________Saygılar
Ve "Yenildim gün doğumunun iniltili sessizliğinde." gibi nefis betimlemeler ise anlatımdaki güzelliği katbekat artırıyor...
Teşekkürler kaleminize...
Esenlik dileğiyle...